Lue keskustelun säännöt.
Sinä joka feidaat ja poistatat Tinder-matchisi jos toinen ei sillä sekunnilla ehdi vastata viesteihisi/ tapaamisehdotuksiisi, tiedätkö kuinka ikävä piirre kärttyinen malttamattomuus on?
02.03.2021 |
Tosi kivan oloisen ihmisen kanssa ehti jo viestejä vaihtaa mutta sitten onnettomasti sattuman syystä joutui olemaan ilman puhelinta ja siis Tinderiä. Match luuli kai joksikin feidaukseksi ja poisti osuman.
Ärsyttävää, ainoa oikeastaan kiinnostava ihminen mitä olen Tinderissä tavannut.
Laajemminkin voisi ihmiset vähän aina myös miettiä että ehkä toisella on ihan oikea syy ja myös että ei tosiaan kaikilla ole ihan koko ajan aikaa tai mahdollisuutta pitää vaikka Tinderiä auki.
Joskus matchit poistuu vaikka kun lukee illan tenttiin vaikka ja se on ihan ok jos on vaikka etsimässä pelkkää seksiä mutta aika tylyä ensin viestitellä ja sitten vaan poistaa Match!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oon tehnyt saman huomion eli vaikka nainen verbaalisesti kehuisi kaikin tavoin niin todellinen mittari on vastaamisnopeus.
Yhden naisen kanssa kun viestittelin pitkiä viestejä niin aluksi vastaili esim 2 päivässä aina tiettyyn aikaan, sitten alkoi venyä 3 päivään, sitten 5 päivään ja selityksiä sori kun veli tuli kylään, taas 5 päivää sori olin kipeänä ja sen jälkeen ei viestiä enää ollenkaan.