Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä voimalla te jaksatte vielä tämän vuoden koronaa?

Vierailija
02.03.2021 |

Ehkä jopa seuraavankin?
Perheellisillä on sentään toisensa mutta meillä joilla ei ole niin tuntuu käsittämättöltä että pitäisi elää toinenkin vuosi eristettynä yksin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä samalla voimalla kuin tähänkin asti. Korona ei paremmin ole muuttanut elämääni.

Vierailija
2/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä samalla voimalla kuin tähänkin asti. Korona ei paremmin ole muuttanut elämääni.

No se on hyvä juttu sinulle. Itse sinkkuna niin ei ole enää voinut deittailla eikö mitään. Vaikuttaa erittäin paljon siihen että ketään edes löytäisi. Jos se oli ennen koronaa jo haasteellista niin nyt se on liki mahdototonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä eristäydyt ihan täysin omaan yksinäisyyteesi? Eihän tässä nyt tarvi missään kopissa yksin istua, voi ulkoilla ja nähdä ihmisiä.

Ja mä mietin sota-aikaa, sitä mitä äitini siitä on kertonut ja muualta kuullut sekä lukenut. Ja huomaan että asenne auttaa hyvin paljon. Onko meillä oikeasti kuitenkaan niin mielettömän kauheaa.

Vierailija
4/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä jaksais jos olis vaihtoehtoja! Kun ei ole, niin jaksetaan sitten. Kuka mitenkin...

Vierailija
5/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on hyvä juttu sinulle. Itse sinkkuna niin ei ole enää voinut deittailla eikö mitään. Vaikuttaa erittäin paljon siihen että ketään edes löytäisi. Jos se oli ennen koronaa jo haasteellista niin nyt se on liki mahdototonta.

Ai sä olitkin provo.

Vierailija
6/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARMEIJA SOTKETTU KORONA SOTAAN TÄÄNÄN MUKAAN, TULEE JÄNNÄÄ, IHMISTEN JAHTAAMINEN ALKAA VANTAALTA

Vierailija
7/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin, eipä vaikuta elämään.

Vierailija
8/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on jo arkipäivää, mikäs tässä.

Keksi tekemistä, enemmän ulkoilua, metsään retkelle, pyöräilemään kesällä, soutamaan järvelle, opettele kokkaamaan uusia ruokia, leivo, lue kirjoja ja lehtiä, puhu puhelimessa ja facetimessa, tapaa tuttuja ulkona, tee käsitöitä, sudokuja, ristisanatehtäviä, kirjoita kortteja ja kirjeitä, nuku päikkäreitä...

Vierailija
9/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi deittailla. Menet kävelylle deiteille, tätä voi tehdä useammankin deitin verran. Sitten jos kiinnostaa enemmän, niin pitää yhdessä katsoa millaisia kontakteja kummallakin on, ja sovitaan sen perustella, että missä ja miten tavataan kenties sisätiloissa. Itse deittailen tällä hetkellä henkilöä jolla on jo ollut korona, eli löytyyhän niitäkin, taikka muita jotka ovat yhtä varovaisia kuin sinä itse. Ei deittailu ole ongelmatonta, mutta aina voi osua kohdalle joku toimiva kombo.

Vierailija
10/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin tänä vuonna avoimen yliopiston opinnoista ja nyt ne on helpompiakin suorittaa, kun voi etänä opiskella (siis tämä näin perheellisen näkökulmasta). Tämä on tällä hetkellä omaa koronajaksamista helpottava tieto. :)

Vierailija
11/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti. Pärjään aivan mainiosti, en kaipaa ihmisten seuraa. 

Vierailija
12/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että onneksi ei ole sota. Mua auttaa se, vaikka tiedän, että tietenkään ei kaikkia, eikä tarvitksekaan.

Vierailija
13/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole elänyt hetkeäkään eristettynä yksin. Tosin onhan mulla avomies, mutta olen muutenkin tavannut ystäviäni ja sukulaisiani ihan samaan tapaan kuin ennenkin. Töitä en myöskään voi tehdä etänä, joten aika vähän on elämässä muuttunut. Jaksan hyvin vielä vuoden tai vaikka kaksi.

Vierailija
14/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä yksinolossa hyviäkin puolia! Mulla oli ilkeä eksä, joka mahtipontisesti jätti minut monta kertaa. Mutta ainakun oloni vähän helpotti, kiusankappale alkoi taas soitella ja ilmestyi oven taa, minulla kun on aina ruokaa viihtyisässä kodissani. Hän roikkui minussa koska ei halunnut luopua saavuttamistaan eduista. Ja minulle sopi koska olin yksinäinen. Vasta myöhemmin luin narsistisesta käyttäytymisestä.

Voi kunpa olisi vaan saanutkin olla yksin! Niin paljon kaikkea ahdistavaa voi sattua, jos ajattelee että sietää mitä vaan, kun ei tarvisi olla yksin.

15/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go with the flow

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
16/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään kukaan terve ei jaksa koronaa. Koronaa jaksaa vain ne joilla on korona. Ihan normaalisti eletään ja toivoisin kunnioitusta ja rauhaa myös meitä kohtaan jotka ei lähde sairastamaan koronaa silloin kun sitä ei ole ja jotka eletään jokainen sitä elämää kuin ennenkin niissä puitteissa mitä tämä yleinen hysteria sallii.

Vierailija
17/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kaikki loppuu aikanaan, niin koronakin. Sitten juhlitaan!

Vierailija
18/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään kukaan terve ei jaksa koronaa. Koronaa jaksaa vain ne joilla on korona. Ihan normaalisti eletään ja toivoisin kunnioitusta ja rauhaa myös meitä kohtaan jotka ei lähde sairastamaan koronaa silloin kun sitä ei ole ja jotka eletään jokainen sitä elämää kuin ennenkin niissä puitteissa mitä tämä yleinen hysteria sallii.

Tä? Mitä sä yrität selittää? Terve ei jaksa koronaa? Ja ne jaksaa joilla on korona? Mä väittäisin toisinpäin, terve jaksaa hyvin mutta koronaan sairastunut ei varmaan jaksaisi sairastaa sitä, toivoo että menisi ohi.

Ja miten ihminen lähtee sairastamaan koronaa?? Miten se lähtee?

Vierailija
19/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PARAS

VUOSI

IKINÄ

Vierailija
20/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut vuoden 24/7 perheen seurassa ja tää ottaa äärimmäisen paljon voimille! Olisipa edes kerran kuukaudessa mahdollisuus olla muutama tunti yksin kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä