Ärsyttääkö muita ”superaktiiviset” kuvat Tinderissä?
Matti lumilautailee. Matti kalliokiipeilee. Matin maastopyörä puuta vasten. Matti poreammeessa kaukoidässä voitonmerkkiä näyttäen. Matti maaliviivan ylityksessä juoksutapahtumassa.
Ja tietysti joku boomerang jossa hypätään pää edellä järveen.
Olen itsekin menevä ja harrastava mutta joku tuon kaltaisissa profiileissa ärsyttää. En tiedä miksi 😂
Kommentit (17)
Suppikuva, joogakuva, salikuva, viini ja matkustaminen = 95% suomalaisista naisista tinderissä
Ehkä ei kannata ärsyyntyä. Tiedän tuon ihmistyypin, joiden täytyy olla koko ajan puuhaamassa jotain, yhden lapsen tein sellaisen kanssa ja taivas varjele miten epäsuhta pari oltiin, kun hän ei ollut ok sen kanssa että välillä vain halusin olla tekemättä mitään. Ei ne kaikki teeskentele, eikä itselleni ainakaan tulisi mieleenkään teeskennellä aktiivisempaa kuin olen, jotkut vaan on erilaisia ja kannattaa kiertää todella kaukaa eikä ainakaan kokeilla matchata jos ärsyttää aktiiviset ihmiset.
joo, ois ihanaa jos mies joogais, matkustelis ja viineilis. ois tosi ihana luonne varmaan sellasel miehel
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kannata ärsyyntyä. Tiedän tuon ihmistyypin, joiden täytyy olla koko ajan puuhaamassa jotain, yhden lapsen tein sellaisen kanssa ja taivas varjele miten epäsuhta pari oltiin, kun hän ei ollut ok sen kanssa että välillä vain halusin olla tekemättä mitään. Ei ne kaikki teeskentele, eikä itselleni ainakaan tulisi mieleenkään teeskennellä aktiivisempaa kuin olen, jotkut vaan on erilaisia ja kannattaa kiertää todella kaukaa eikä ainakaan kokeilla matchata jos ärsyttää aktiiviset ihmiset.
oikein lapsi piti tehdä, että tämän huomasit?
Onneksi siinä on se ruksi.
En kestäisi tuollaista Puuha-Peteä viikkoa pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Suppikuva, joogakuva, salikuva, viini ja matkustaminen = 95% suomalaisista naisista tinderissä
Unohdit haarahypyn ja käsillä seisomisen, mutta lisään sen tähän.
Nyt se on 95pros
Ei ärsytä,ei latista ei masenna.Kun koko foorumi en ole.Sama koskee F.B. Voin hyvin ja olen elämääni juuri siksi tyytyväinen.Kun ei tarvitse valheelisia kuvia pikku tekstiä F.B katsoa ja tykätä.Ihan riitä elämä ihmiset livenä! Ovat aitoja ja rehelisiä,eivätkä myöskään pitaa keino tekoiset foorumit kuvineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit haarahypyn ja käsillä seisomisen, mutta lisään sen tähän.
Nyt se on 95pros
-alle 180cm miehet, älkää vaivautuko
-jos et kestä minua pahimmillani....
Ärsyttää. Jos profiili antaa kuvan ihmisestä joka ei osaa pysähtyä, niin ei kiinnosta.
Muotia tuntuu olevan myös patikointi ym. metsässä riehuminen. Ei kiinnosta.
Enkä inhoa liikuntaa ja metsässä kävelynkin koen rentouttavaksi. Moni luulee tavallisuuden olevan tylsää ja epäkiinnostavaa. Siksi tekevät sellaisia yli-ihmisen profiileja.
Mielestäni rehellisyys on parempi. Jos rentoutuu työviikon jäljiltä mielummin sohvalla lepäillen, niin sen kyllä kehtaa ilmoittaa profiilissa. Suurin osa kuitenkin elää ihan tavallista työtä tekevän välillä väsyttävääkin arkea.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää. Jos profiili antaa kuvan ihmisestä joka ei osaa pysähtyä, niin ei kiinnosta.
Enkä inhoa liikuntaa ja metsässä kävelynkin koen rentouttavaksi. Moni luulee tavallisuuden olevan tylsää ja epäkiinnostavaa. Siksi tekevät sellaisia yli-ihmisen profiileja.
Mielestäni rehellisyys on parempi. Jos rentoutuu työviikon jäljiltä mielummin sohvalla lepäillen, niin sen kyllä kehtaa ilmoittaa profiilissa. Suurin osa kuitenkin elää ihan tavallista työtä tekevän välillä väsyttävääkin arkea.
Tämä. Minä skippasin kaikki, joilla näkyi olevan hurjasti extreme-harrastuksia ja osa vielä vaati naiseltakin samanlaista aktiivisuutta. Etsin kyllä urheilullista miestä, koska itsekin harrastan paljon (hyöty)liikuntaa, mutta tavoitteenani oli löytää ihminen, joka osaa rentoutua, viihtyy myös kotona ja ymmärtää, ettei raskaan työviikon jälkeen aina jaksa lähteä sinkoilemaan sinne sun tänne.
Nuo voivat olla ihan hienojakin, mutta sellaiset tylsät kuntosalin peilin kautta otetut kuvat ovat tosi persoonattomia ja turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sen verran aktiivinen ettei kaikkea heti huomaa.
Kyllä, ja vaikea selittää, miksi. Eksissäni on aktiiviurheilijoita, yksi sm-kultamitalisti ja yksi kahden danin mustan vyön karateka. En usko, että heillä olisi Tinderissä pelkkiä urheilukuvia. En vain siedä niitä kalliokiipeily-jooga-laskettelu-monomaaneja kummassakaan sukupuolessa. Jos jotain liikkuu sielussa, se ei välity profiilista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nuorena tein ja ajattelin, että voidaan tehdä erilaisia asioita ja pysyä silti yhdessä, en kokenut sitä seurustelumme alkuvuosina ahdistavaksi tai ärsyttäväksi, koska viihdyn omissa oloissani.
Lapsella nyt toinen vanhempi joka jaksaa/haluaa puuhata sitä-tätä-tuota, toki lastakin ilmeisesti ärsyttää ainainen pakkopuuhaaminen ja toisaalta lasta saattaa myös ärsyttää se että mua ei huvita olla koko ajan menossa tai keksimässä, onpahan kaksi erilaista kotia joista oppii erilaisia tapoja olla, en tiedä onko hyvä vai huono, mutta näin nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni rehellisyys on parempi. Jos rentoutuu työviikon jäljiltä mielummin sohvalla lepäillen, niin sen kyllä kehtaa ilmoittaa profiilissa. Suurin osa kuitenkin elää ihan tavallista työtä tekevän välillä väsyttävääkin arkea.Tämä. Minä skippasin kaikki, joilla näkyi olevan hurjasti extreme-harrastuksia ja osa vielä vaati naiseltakin samanlaista aktiivisuutta. Etsin kyllä urheilullista miestä, koska itsekin harrastan paljon (hyöty)liikuntaa, mutta tavoitteenani oli löytää ihminen, joka osaa rentoutua, viihtyy myös kotona ja ymmärtää, ettei raskaan työviikon jälkeen aina jaksa lähteä sinkoilemaan sinne sun tänne.
Ööh... Eikös se juuri ollut tarkoitus? Että ne skippaavat jotka eivät jaksa sinkoilla työviikon jälkeen? Kun mies etsii niitä jotka jaksavat ja sanoikin sen suoraan.
.