Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisko paha jos sanois naiselle, että näytät vähän äidiltäni? Siis siltä kun hän nuorena näytti. Ihan kaunis oli.

Vierailija
01.03.2021 |

Hmm...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Se vain tuli mieleeni aidosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don´t go there. 

Vierailija
4/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitäisi jotenkin alustaa hyvin siten, ettei hän luule, että ajattelet häntä äitinäsi tai hänen pitäisi mennä äitisi rooliin. Tai että olisitte kuin sukulaisia tai sisaruksia. Ettei tule kauhea väärinkäsitys ja sotku. Jos siis tunnet naisen jolle sen sanot, eikä joku tuntematon. 

Vierailija
5/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jätän sanomatta.

AP

Vierailija
6/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jätän sanomatta.

AP

Joskus sen ehkä voi sanoa, mutta todella hienovaraisesti, vaikka valokuvia verraten. Mutta se on vaarallista aluetta, jos kyseessä on vaikka naisystäväsi.

Vierailija
7/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et sano niin kuin minulle eräs kosimaan tullut mies.. Sanoi että tuntee isäni, joka on hänen mielestään hyvä tyyppi ja ajatteli kosia minua siksi, kun näytin aivan isältäni! (isäni on aika karskin miehekkään näköinen mies)

Vierailija
8/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. 

Vierailija
9/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et sano niin kuin minulle eräs kosimaan tullut mies.. Sanoi että tuntee isäni, joka on hänen mielestään hyvä tyyppi ja ajatteli kosia minua siksi, kun näytin aivan isältäni! (isäni on aika karskin miehekkään näköinen mies)

Oliko mies joten älyllisesti tai muuten vain poikkeava, vai oletko kulttuurista, jossa on normaalia kosia ennestään tuntemattomia naisia tai kaukaisia perhetuttavia?

Vierailija
10/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen miettii, että onko sulla jonkin outo juttu suhteessa äitiin. Toisaalta paljastat, että teet tällaisia hieman creepyjä vertailuja. Kolmanneksi kukaan nainen ei halua tulla verratuksi vanhemman ikäluokan naiseen tai ylipäätään johonkin toiseen naiseen. Hän haluaa tulla arvostetuksi omilla ominaisuuksillaan, eikä siinä valokeilassa ole tilaa sun muorille.

Vierailija
11/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi sanoa, että äitisi näytti tältä naisystävältäsi, niin antaisit kuvan että hän on standardi mihin verrataan, eli numero yksi, Jos sanot että hän näyttää äidiltäsi.niin annat kuvan että äitisi on sinulle se mittatikku minkä mukaan arvostat! Kukaan nainen ei halua olla se toisella sijalla olija, sen verran narsistisia suurin osa on! Kukaan ei kehuttaessa rupea miettimään, kumpi oli ensin muna vai kana!

Vierailija
12/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puolestani haluaisin miellänikin kuulla. Olen miettinyt, miltä kaivattuni äiti näyttää.

Vierailija
13/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen miettii, että onko sulla jonkin outo juttu suhteessa äitiin. Toisaalta paljastat, että teet tällaisia hieman creepyjä vertailuja. Kolmanneksi kukaan nainen ei halua tulla verratuksi vanhemman ikäluokan naiseen tai ylipäätään johonkin toiseen naiseen. Hän haluaa tulla arvostetuksi omilla ominaisuuksillaan, eikä siinä valokeilassa ole tilaa sun muorille.

No, en tiedä. Olen ihan tavallinen motellin omistaja.

AP

Vierailija
14/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veljen vaimo näyttää ja kuulostaa anopiltamme. Kerran erehdyin puhelimessa heistä.

Ko. nuorempi nainen myös käyttäytyy oikein "mallianopin" tavoin - on aktiivisesti savustanut ulos suvusta oman miniänsä.

Voi olla, että valitset vaimosi tiedostamattasi äitisi mukaan, mutta liikut tosi vaarallisilla vesillä, jos alat ajatella ääneen. Tuollaiset rinnastukset voivat viedä huomaamattasi suhteenne väärille urille. Naisesi voi ottaa vertailun vertailuna - hänen tappiokseen.

Oma mieheni nuorempana ja joskus myöhemminkin on hairahtunut odottamaan minulta äitinsä tapaista toimintaa. Olen sanonut tyynesti, etten ole hänen äitinsä.

Vierailija
15/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä ainakaan tutustumisvaiheessa. Olisiko sinusta kiihottava kuulla, että tuot naiselle iskän mieleen. Hyi hele...

Vierailija
16/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en tiedä. Olen ihan tavallinen motellin omistaja.

AP

Olihan tämä vitsi? Pahennat vain tilannetta! Onko se joku ränsistynyt murhahotelli keskellä ei mitään?

Vierailija
17/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies joten älyllisesti tai muuten vain poikkeava, vai oletko kulttuurista, jossa on normaalia kosia ennestään tuntemattomia naisia tai kaukaisia perhetuttavia?

Maalaiskylä, kaikki tunsi toisensa. Kysyjä oli eräs vanha juoppo, minä 17 v.

Vierailija
18/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilahduin tästä. Saattaisit päästä isoimmat aivopierut seurustelusuhteissa -listalla korkealle.

Vierailija
19/20 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun oli joskus ihastunut mies, joka näytti tosi paljon mun äidiltä ja veljeltä. (oon siis nainen) Se ihmetteli varmaan että miksi mua ei kiinnosta, vaikka oli ihan hyvännäköinen.

Vierailija
20/20 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut sanomattakin, että näytän anopiltani 😀 Eipä tuo haittaa.

En paljoa, mutta tietyt piirteet.