Kuluttaako selaimen auki olevat välilehdet kännykän akkua?
Kysymys otsikossa. Mulla on aika paljo välilehtiä auki, kuluttaako se akkua?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kuin paljon? Miula 83. Onko se paljon? Läppärillä päälle 200. Kiinnostaisi itseekin.
Puhelimessa on varmaan se parisataa. Mietin että joutuuko se jotenkin lataamaan niitä auki uudestaan kun selaimen sulkee..
Työmuistia ja puhelimen tehoja nuo ainakin syö. Muitakin ongelmia voi esiintyä, esim. kirjautumista vaativien sivujen osalta; "istunto vanhentunut", "liikaa yrityksiä", yms.
Teillä on varmaan myös kymmeniä appeja auki taustalla. Ne nyt ainakin kuluttaa myös akkua muistin lisäksi. Ja puuhastelevat taustalla ties mitä.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on varmaan myös kymmeniä appeja auki taustalla. Ne nyt ainakin kuluttaa myös akkua muistin lisäksi. Ja puuhastelevat taustalla ties mitä.
Ne mä suljen. Välilehdissä on kivoja juttuja muistissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset käytä kirjanmerkkejä? Ne syö vähemmän puhelimen resursseja kuin kymmenet avoimet sivut.
Mul oli auki yli 2000, sulkiessa kaikki yhtaikaa näytti lukeman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset käytä kirjanmerkkejä? Ne syö vähemmän puhelimen resursseja kuin kymmenet avoimet sivut.
Kirjanmerkeistä tulee sekavia ja vaatii enemmän vaivannäköä. Välilehdet voi vaan jättää auki, ja tarpeen mukaan sulkea. Eivät siis ole staattisesti aina samat sivut.
Vierailija kirjoitti:
Miksette sulje niitä?
Hyvät jutut pitää säästää, joihin palata,bookmarks ei käy.
Kuin paljon? Miula 83. Onko se paljon? Läppärillä päälle 200. Kiinnostaisi itseekin.