Tuntematon mies lähetti viestiä
Sanoo, että haluaa "connect with you". Tutkin onko huijari, ihan oikea on hänen FB-profiili ja tehnyt paljon päivityksiä, joissa hänen kaverit eli ei ole siis mikään koijari kyseessä. Mutta siis, mitä.. onko teille koskaan tuntemattomat miehet tällai halunneet "connect with you"? Kutsuu minua myös dear nimellä..
Kommentit (15)
Kysy, mikä profiilissasi kiinnostaa.
Puolalainen komea mies kyseessä, sanoi, että olen viehättävä ja haluaa "connect with me". En tiedä tähän suommennosta eli olisiko vähän niin kuin tutustua. Olen vain ihmeissäni tästä. Ei ole mikään upseeri ja profiilissa on siis postauksia, joissa paljon kavereiden kommentteja ja kaikki ihan oikeita profiileita.
Open your pussy for me dear. I wanna make connection with you.
Haluatko olla puolalaisen kanssa? Puola on yksi Euroopan peereikiä. Jos haluat, seuraa kauanko kestää että se haluaa rahaa. ÄLÄ MAKSA vaikka mikä olisi. Vaikka mies esittäisi vakuuttavia todisteita miljoonien pankiitilistään.
Vierailija kirjoitti:
Puolalainen komea mies kyseessä, sanoi, että olen viehättävä ja haluaa "connect with me". En tiedä tähän suommennosta eli olisiko vähän niin kuin tutustua. Olen vain ihmeissäni tästä. Ei ole mikään upseeri ja profiilissa on siis postauksia, joissa paljon kavereiden kommentteja ja kaikki ihan oikeita profiileita.
Jos tämä on ap:n viesti niin unohda viesti ja laita estoon.
Hyviä miehiä on ihan täällä Suomessakin joten anna viestin olla.
Muutaman kerran tullut tuollaisia viestejä. Koen tuollaisen täysin tuntemattoman ihmisen lähestymisen niin oudoksi ja jotenkin pelottavaksi, että estän tyypin yleensä. En miellä facobookia seuranhakukanavaksi. Jos hakisin seuraa, käyttäisin jotain deittisovellusta tai ainakin kertoisin fb-profiilissa, että seura voisi kiinnostaa.
No sitten kannattaa ehdottomasti ottaa ystäväksi, jos on puolalainen. Kerran lähetin yhdelle miehelle Ukrainaan 10 000e kun sen piti saada iso perintö lunastettua ja se lupas mulle puolet siitä perinnöstä kun oltais menty naimisiin. Nyt sitten vaan odottelen sitä miestä mutta nyt se pyysi lisää rahaa joten lähetän. Komea on kuin mikä!! Lähetetään kaikki yhdessä rahaa komeille miehille!
En vastaisi viesti. En noteraisi viesti. Estäisin hänet.On tullut Irak sotilas/ Tai usa sotilas irakissa viesti.Esto heti laittanut.Opinut en edes avaa viesti!
Siis tämäkö on ap:lle iso juttu? Koita nyt saada nukuttua!
Vierailija kirjoitti:
No just joo. Jotain haluaa hyötyä sinusta. Joko nämä nig huijarit on ottaneet uusia kansallisuuksia käyttöön tai sitten jollain muulla tavalla yrittää hyötyä. Nyt vaan estät sen miehen FBssä.
Miljoonien rakkauspetos-ohjelma on katsottavissa Yle Areenassa.
En nyt väitä, että yhteyttä hakeva tuntematon ihminen on automaattisesti huijari, mutta... Parempi olla tietoinen tästäkin mahdollisuudesta.
Ostin kerran Krakovasta t-paidan, jossa luki samalla fontilla kuin Nokia: "Vodka, connecting people".
Eli ulko mail ta?