mitä saatte tästä testistä
Tein tämän testin, mutta en usko tulosta, mitä sinä saa tästä?
https://memorado.com/iqtest
Kommentit (24)
130 ja 3% nettitestieliittiä 😅... Vaikka muutamaan vastasin vähän silleen etten jaksanut miettiä. Mensan nettitestistä sain kyl 139, virallisessa testissä en ole käynyt.
Mamma27v
Sain 134 ja oon parhaan 1% joukossa. Vähän yllättävää koska oon huono keskittymään tällaisiin.
130. Liian vähän kysymyksiä niin helppo saada hyvä tulos.
134 ja parhaan 1% joukossa. Kysymykset olivat todella helppoja ja niitä oli ihan liian vähän. Enpä sanoisi, että tuo antaa kovin tarkkaa osviittaa älykkyydestä. Toki olen saanut mensan testistä 130 eli olen siis oikeastikin keskivertoa älykkäämpi.
Tarkoituksella tehty niin helpoksi että kaikki ovat vähintään 5% parhaimmistoa...
124, vaikka yhdessä ainakin painoin vahingossa väärää kuvaa ja noin neljää kysymystä en jaksanut edes lukea.
Tuo testi ei kertonut minulle tulosta, mikä meni vikaan ?
Hyppäsi sivulle jossa pyydettiin maksua..
Hei, jotkut teistä narraa. Tein testin pikana, eli painoin kohdalle osuvaa mitään ajattelematta niin nopeasti kuin kerkisin, Sain 118 ja olen kuulemma älykäs, 10 parhaan joukossa. Tätä ennen on kaikilla jo parempi tulos!! Humpuukia!
Vierailija kirjoitti:
Hei, jotkut teistä narraa. Tein testin pikana, eli painoin kohdalle osuvaa mitään ajattelematta niin nopeasti kuin kerkisin, Sain 118 ja olen kuulemma älykäs, 10 parhaan joukossa. Tätä ennen on kaikilla jo parempi tulos!! Humpuukia!
No helposti saa paremman tuloksen, jos vähänkin keskittyy.
Vierailija kirjoitti:
Tuo testi ei kertonut minulle tulosta, mikä meni vikaan ?
Hyppäsi sivulle jossa pyydettiin maksua..
Nyt toimi, tuli 132
Tämä:
Painting Poem Flower Song
Vastasin Painting (maalaminen) koska se on verbi, muut substantiiveja.
Mutta se taitaakin olla maalaus joten oikea vastaus onkin Flower, ainoa joka ei ole ihmisen tuotos.
Ei tällaisia tulkinnanvaraisuuksia saisi olla..
Minä ei kiinosta.