Täytän 55, tässäkö,tää oli?
Kommentit (23)
Tehokasta peliaikaa ei varmaankaan ole edessä yhtä paljoa kuin takana, muttei se tarkoita etteikö sitä olisi edessäkin vielä.
Alamäki on alkanut, ei voi mitään.
Ap on köyhä rupsahtanut työtön yyhoo
menikö sinnepäin?
No töissä asukaat ovar 98-102 vuotiaita, jotkut vanhimmista kaikkein virkeimpiä. Ehkä vielä 40 vuotta jäljellä, riippuu paljon elintavoista ja geeneistä.
Suosittelen kuolin siivousta.
Oletko hoarderi?
Käytkö uffin euron päivillä?
Jeesus täällä..
Usko minuun niin saat ikuisen elämän.
Hyvällä tuurilla olet vasta puolivälissä. Ei mitään hätää!
Kuivaako limakalvot..myös silmissä?
Valtio haluaa että työsketelet vielä 20 vuotta oli töitä tai ei. Vasta sen jälkeen voi relata ellet sitten kuulu näihin takaisin hommiin kutsuttaviin.
Onhan tämä semmoinen ikä, että tajuaa, että takana on enemmän, kuin edessä.
Mutta se hyvä puoli tässä on, että tyhjän hömpötykset on loppuneet ja pystyy keskittymään siihen, mikä on itselle tärkeää.
Kunnosta kannattaa pitää huolta. Meitä tämän ikäisiä on ihan laidasta laitaan. Sairauseläjettä odottavia kehäraakkeja ja timmissä kunnossa olevia urheilijoita. Itse olen välimaastossa. Olen hiukan ylipainoinen, mutta silti ikäistäni paremmassa kunnossa keskiarvolta. Cooperissa juoksen vielä 2700 metriä. Mutta nykyään kuntoilu on kunnon ylläpitämistä, ei kehittymistä.
Kun hybäksyy sen, että aika on rajallista meillä kaikilla, niin oikeastaan olen tyytyväinen ikääni
Siinä se oli, nyt suu suppuun, nurkkaan istumaan ja odottamaan kansaneläkettä
Itse täytän torstaina 35v ja samat fiilikset
Ei. Tämä on tässä jo 40 vuotiaana koska olen pskoilla geeneillä siunattu nainen.
kyllä, nyt alkavat sairaudet ja sitten kuolet