Mikä on korkein ja matalin painosi aikuisena?
Minkä ikäinen olet nyt ja milloin olet painanut eniten ja vähiten?
Kommentit (78)
Parikymppisena 51kg, imetyksen jälkeen 38v. 56 kg, nyt 39v 64kg, mikä on isoin koskaan...Napostelu etätöissä suurin ongelma ja syy.
26-vuotiaana 65kg/165cm. 24-vuotiaana 52kg.
Nyt kolmekymppisenä saanut pudotettua 60 kiloon eli tasattua painonnousun ja toivon pitäytyväni siinä. Varsinkin kun tästä on aineenvaihdunnallisesti suunta vain huonompaan.
Jännä nähdä, mikä tilanne on kymmenen vuoden päästä.
Matalin 65 kg 18-vuotiaana. Korkein joskus n. 28-vuotiaana oli 77 kg. Nyt olen 72 kg ja ikää 34. Pituus 170 cm.
Matalin on ollut 34 kiloa ja korkein 53. Olen siis sairastanut anoreksian hieman yli 20-vuotiaana.
50kg ja 70kg, pituutta 164cm. Ei raskauksia, syömishäiriöitä vaan. Nyt olen 57kg, 40v ja syömishäiriöt selätetty, kaikki hyvin.
Armeijan aikaan olin kai aikuinen ja painoin 65 kiloa sinne mennessä. Pahimmillaan sitten kymmenisen vuotta sitten 92 kiloa. Nyt lienee 82-85 kilon luokkaa. Pituus 180
Alin 63kg, korkein 70kg raskaana ollessa. Pituus 168cm.
Alin oli 50kg joskus parikymppisena, kun oikein vaivalla siihen laihdutin ja söin vuosia vain kerran päivässä että pysyin painossa. En ole mikään siro, joten vaikkakin olen vain 166 cm pitkä, niin tuo paino oli tosi vaikea ylläpitää.
Painavin olin viime kesänä 36-vuotiaana eli 74 kg. Nykyään painan 71kg. Ihannepaino ois sellainen 62kg, mutta eipä tunnu kilot lähtevän millään. Enää en kuitenkaan siihen kerran päivässä syömiseen ala.
Vähiten n. 40 kg anorektikkona n. 20 iässä ja nuorempana.
Eniten 65 kg (raskausaikoina, viikko synnytysten jälkeen n. 55, imetyksen lopulla n. 45)
Painan noin 50 kiloa näin normaalisti, alle 30 v.
Alin 54 kg (168 cm), korkein lienee vielä saavuttamatta, vaikka ikää alkaakin olla jo enemmän kuin laki sallii.
Alin 60 kg
Ylin 82 kg (nyt).
Kun olin laihempi, elämä oli kohtalaisen hyvää -> alhaisempi paino. Lihominen ei minulla johdu todellakaan vain iän tuomasta aineenvaihdunnan hidastumisesta vaan murheista ja henkisestä kuormituksesta -> lohtusyöminen.
Nainen 57 v.
60kg ja 85kg. 180cm 30v nainen. Alin on ollut päälle parikymppisenä ja ylin vuosi sitten. Ehkäisykapseli turvotti, lähti 5kg painoa parissa viikossa kapselin poiston jälkeen.
52 kg 20 vuotiaana.
60 kg 46 vuotiaana.
160 cm, N46
14v olin 83kg.
23-vuotiaana, 2 kuukauden piri kuurin jälkeen, 58kg.
Nyt 35v ja 100kg.
Pituus 162cm
Itsellä heittelee paino 70kg ja 110kg välillä vuoden sisällä.
Talvella on tarkoitus että painot olisi vähintään 100kg että saa vastusta juoksutreeniin ja voimisteluun. Kesällä treenaan enemmän kestävyyttä ja muutenkin, niin painot laskee alimmillaan 68kg.
Nyt on poikkeuksellisen vähän painoa toistaiseksi 89kg.
Pituutta on 176cm ja olen mies.
Treenaan jojotyylillä, koska se on ihmiselle luontaisin tapa tulla kovaan kuntoon. Kesällä aloitetaan energian tankkaus runsaalla sokerilla, rasvalla, talilla ja lihalla.
Talvella kohokohtana on sitten joulu jolloin tarkoitus lomaviikkoina turvottaa massat ihan kattoon.
Juoksukestävyys ja lihaskunto tulokset on todella kovat, koska kroppa saa vaihtelua vuoden mittaan.
Lähipiiri myös ihailee muodonmuutosta. Tutut aina toteaa että ai se on kohta talvi, kun Tepolla on rasvapeitettä päällään tyylisesti.
Itse tähtään treeneissä koviin tuloksiin ja paremmuuteen. Ulkonäkö ei ole pääasia vaan kovuus ja muiden voittaminen.
Siksi hankin massaa ja kuihdutan massaa pois.
171 cm
47 kg (21 vuotiaana)
62 kg (45 vuotiaana)
tällä hetkellä (edelleen 45 vuotiaana) n. 58 kg.
Alin 45kg
Ylin 81kg
163cm