Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se niin, että rahaa ei ole koskaan tarpeeksi, vaan aina haluaisi olla rikkaampi?

Vierailija
01.03.2021 |

Olen itse työtön vielä valmistuttuani viime vuonna, ja luonnollisesti haluaisisin enemmän rahaa. Päästä töihin, ja nauttia palkastani.

Olen siis tosi huonotuloinen ja haaveilen rahasta. Ymmärrettävää.

Läheiseni on kuitenkin noussut pohjalta korkealle, elämässä ja uralla ja muutenkin, ja tienaa oikeastaan aika suuria summia. Omistaa asunnon keskeisellä sijainnilla ja, no, menestyy. Hän tienaa enemmän kuin olisi koskaan voinut uskoa, vaikka toivoa osasi (ja huomioidaan siis lähtökohdat).

Nyt kuitenkin hän puhuu vain rahasta. Sitä pitäisi olla enemmän ja sitä pitäisi saada nopeasti. Hän lottoaa tosissaan uskoen, että jonain päivänä tärppää, hän sijoittaa (tietysti) ja on siis hyvin motivoitunut saamaan lisää rahaa. Paljon rahaa.

Mietin, että käykö minulle samoin? Kun pääsen töihin ja tulot vakiintuvat, eikö se olekaan tarpeeksi?

Pitääkö rahaa olla aina lisää?

Miten teille muille on käynyt?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokahalu kasvaa syödessä. Elon Muskin (hän on yksi ihminen) omaisuus on 153 miljardia euroa. Lisää janoaa.

Hän on elävä esimerkki siitä, että aina sitä ihminen vain haluaa enemmän sitä maallista mammonaa.

vai tykkääkö se vaan tosi paljon sen työstä ja siinä sen tekemässä työssä vaan sattuu olemaan hyvä palkka... ei tee töitä vaan rahan kiilto silmissä vaan intohimosta työhön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi