Huomenta! Oli kamala yö
En nukkunut lainkaan. Oli sydämen syke niin outo ja tuli tukehtumisen tunne. Sitten lohkesi hampaasta puolet pois ja sitten sain menierin kohtauksen. Mukavaa päivää! T. Ammattivalittaja
Kommentit (19)
Menieren tautia sairastavalle tärkeää:
- terveet elämäntavat ja hyvä kunto
- vähäsuolainen ruoka
- riittävä uni
- stressin välttäminen
- tasapainoharjoitukset
- huimauskuntoutus
- lääkitys
- tarvittaessa kirurgiset toimenpiteet
Vierailija kirjoitti:
- vähäsuolainen ruoka
- riittävä uni
- stressin välttäminen
- tasapainoharjoitukset
- huimauskuntoutus
- lääkitys
- tarvittaessa kirurgiset toimenpiteet
Tiedän. En vaan saanut sydämen ja hengitysvaikeuksien takia nukuttua. Ap
Huomenta! Tsemppiä päivään. Mulla menossa kipukohtaus ohi. Lääkkeitä on pää täynnä. Sumussa tääkin niin kuin moni muukin päivä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Tsemppiä päivään. Mulla menossa kipukohtaus ohi. Lääkkeitä on pää täynnä. Sumussa tääkin niin kuin moni muukin päivä.
Tsemppiä sullekin!
Lempeää starttia aamuun ap ja muut!😍
Huomattavalla osalla menierikoista tauti rauhoittuu itsestään oireettomaksi vuosikausiksi, joskus lopullisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Huomattavalla osalla menierikoista tauti rauhoittuu itsestään oireettomaksi vuosikausiksi, joskus lopullisestikin.
Hieno juttu, mutta mulla ei ole niin käynyt ja mulla on monta muutakin sairautta. Ap
Miten se hammas yöllä lohkesi? Söitkö jotain kovaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten se hammas yöllä lohkesi? Söitkö jotain kovaa?
En syönyt yhtään mitään. Join vettä ja siinä lohkesi. Ap
Mistä kohtaa se hammas lohkesi? Toivottavasti pääset pian hammaslääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Ylhäältä sivulta. Ei ne enää mun hampaitani paikkaa, kun ne muutenkin vedetään pois. Sjögrenin syndrooma ja paradontiitti on vieneet ne. Saan proteesit kesään mennessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylhäältä sivulta. Ei ne enää mun hampaitani paikkaa, kun ne muutenkin vedetään pois. Sjögrenin syndrooma ja paradontiitti on vieneet ne. Saan proteesit kesään mennessä. Ap
Minultakin lohkesi hammas, lääkäriin pääsen vasta kun on näyttää negatiivinen korona testi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- vähäsuolainen ruoka
- riittävä uni
- stressin välttäminen
- tasapainoharjoitukset
- huimauskuntoutus
- lääkitys
- tarvittaessa kirurgiset toimenpiteetTiedän. En vaan saanut sydämen ja hengitysvaikeuksien takia nukuttua. Ap
Huomenta! Kaikkea hyvää sulle, lepää ja rauhoitu. Mukavaa päivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minultakin lohkesi hammas, lääkäriin pääsen vasta kun on näyttää negatiivinen korona testi.
Fasismia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Täällä on kyllä päässyt muutenkin. Aika usein taas tullut käytyä. En vaan tänään mene, kun en tuon huimauksen takia pysty menemään. Joka tapauksessa ne vetää hampaan pois. Ap
Mies oli taas kateellinen, kun sain jäädä kotiin. Mutta kyllä mä mielummin olisin terve, nukkusin yöt ja kävisin töissä. Ap
Elämä on... Kärsi... Älä valita..
Vierailija kirjoitti:
Elämä on... Kärsi... Älä valita..
Niinhän mä kärsinkin. Ap
Väsyttää ja itkettää. Mieheltä ei empatiaa herunut. Ap