Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Netflixin Sons of anarchy hyvä?

Vierailija
28.02.2021 |

Katson ekaa kautta eikä oikeen lähde...Vähän lapsellinen eikä uskottava. Paraneeko myöhemmillä kausilla?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peaky Blinders on kova

Vierailija
22/32 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on HBO:n ja Netflixin Sons of Anarchyllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin jotain Breaking badin ja Better call Saulin veroista...mutta ei taida löytyä... t.. Ap

Oletko katsonut Ozarkin? Siinä vähän samantyyppinen idea kuin Breaking badissa, tavallinen perheenisä ajautuu mukaan rikoskuvioihin.

Sellaiset keski-ikäiset tavalliset perheenisät ajautuneena rikollisiin juttuihin, saa tämän tytön pillun ihan märäksi.

N27

Paitsi että olet jo nainen, et mikään tyttö.

Vierailija
24/32 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin jotain Breaking badin ja Better call Saulin veroista...mutta ei taida löytyä... t.. Ap

Oletko katsonut Ozarkin? Siinä vähän samantyyppinen idea kuin Breaking badissa, tavallinen perheenisä ajautuu mukaan rikoskuvioihin.

Eka kausi Ozarkissa ihan hyvä mutta siihen jääkin. Ei yllä lähellekään Breaking Badiä tai BCSää

Vierailija
25/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset keski-ikäiset tavalliset perheenisät ajautuneena rikollisiin juttuihin, saa tämän tytön pillun ihan märäksi.

N27

Paitsi että olet jo nainen, et mikään tyttö.

Mua tytötellään paljon. Taidat olla vaan kateellinen kun näit tarpeelliseksi takertua tuohon tyttö-sanaan. Newsflash voi aikuista naistakin puhutella tyttönä, jos on tyttömäinen ja nuoren näköinen, eikä tädin näköinen.

Olen muuten samanikäinen kuin sarjan Ruth. Kutsuisin häntäkin ensimmäisenä tytöksi, en naiseksi.

Xoxo

Vierailija
26/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu hyvä. Epärealistinen ja valtavia aukkoja juonessa. Ainoa positiivinen juttu että lukuisia tunnettuja tyyppejä näyttelee siinä, mm.David Hasselhoff, Stephen King, Marilyn Manson..

Vierailija
27/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking Badin ei ole voittanutta ja SOA oli ekat jaksot vähän sellainen että katsotaan nyt... no, nyt on tokavika kausi menossa ja täytyy sanoa että on tosi hyvä. Onhan juonessa aukkoja jos esim. Vertaa breaking Badiin mutta tykkään todella paljon. Nyt jo olen vähän surullinen että mitä seuraavaksi kun on enää 15 jaksoa näkemättä 😟

Vierailija
28/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on HBO:n ja Netflixin Sons of Anarchyllä?

Netfilixillä saa samaan hintaan hulvattomat suomenkieliset tekstitykset.

Vierailija
29/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä HBO:n Sons of anarchy on parempi.

Vierailija
30/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahenee.

Katso Black Sails, se paranee.

Black Sails oli jäätävän pitkäveteinen sarja. Eikä yhtään komeeta miestä.

Musta siinä oli virkistävä politiikkanäkökulma, ja kuumin mies ikinä. ;)

Just se politikointi oli rasittavaa. Mä itse toivoin sen olevan merellistä seikkailua ja kliseistä ryöstelyä ja ARGGG meininkiä. Omat odotukset olivat valtavat ja sitten se olikin tuollainen ihan jotain muuta.

Luulen, että ilman odotuksia olisikin tykännyt. ;) Sarjassa sentään oli otettu huomioon merimiesten huonot hampaat, joka oli aika etovaa.

Alkoi kiinnostaa, minkälaista politikointia Black Sails harrastaa? En ole katsonut sarjaa itse.

Vierailija
31/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahenee.

Katso Black Sails, se paranee.

Black Sails oli jäätävän pitkäveteinen sarja. Eikä yhtään komeeta miestä.

Musta siinä oli virkistävä politiikkanäkökulma, ja kuumin mies ikinä. ;)

Just se politikointi oli rasittavaa. Mä itse toivoin sen olevan merellistä seikkailua ja kliseistä ryöstelyä ja ARGGG meininkiä. Omat odotukset olivat valtavat ja sitten se olikin tuollainen ihan jotain muuta.

Luulen, että ilman odotuksia olisikin tykännyt. ;) Sarjassa sentään oli otettu huomioon merimiesten huonot hampaat, joka oli aika etovaa.

Alkoi kiinnostaa, minkälaista politikointia Black Sails harrastaa? En ole katsonut sarjaa itse.

Yritin tätä, mutta oli niin älyttömän tylsä ja kliseinen, etten vaan jaksanut.

Vierailija
32/32 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixin tarjoama valikoima on niin ala-arvoinen ja niin suurelta osalta murhaa, että ei voi mitenkään uskoa, että ihmiskunta jolle tämä kelpaa, voisi säilyä lajina tällä pallolla kovin pitkään.