Aivan erilaiset seksimieltymykset uuden kumppanin kanssa?
Onko kenellekään täällä käynyt niin? Kuinka nopeasti tuli ilmi?
Varmaan erositte sitten heti?
Mietin vaan, että jos yhteen osuu esim. alistamisesta tykkäävä mies ja nainen jota alistuminen ei kiihota yhtään, niin eihän siitä mitään tule?
Itse en ainakaan haluaisi olla miehen kanssa, jota ei kiihota minun mieltymykseni eikä minua hänen.
Vai ajautuuko ihmiset luontevasti sellaiseen seuraan, joka on seksuaalisesti sopivaa?
Eli esimerkiksi kaksi dominoivaa ihmistä ei edes ajaudu yhteen?
Kommentit (12)
Ei se mielestäni ole syy ainakaan erota, jos kaikki muu toimii ja seksiäkin on kuitenkin usein. Meillä asia on ratkaistu niin, että käyn luvalla piiskaamassa ja panemassa sellaisesta erityisen kovasti kiihottuvaa naista. Näin ei vaimon tarvitse ylittää omia rajojaan ja minun ei tarvitse jättää omia himojani tyydyttämättä. Itse asiassa vaimokin on tyytyväinen siitä, että saan toteuttaa itseäni asioissa jotka ei itseään kiihota yhtään omalla kohdallaan. Vaimoni on myös yleensä tavanomaista kiihkeämpänä, kun tietää minun käyneen piiskaamassa ja panemassa sitä alistumishaluista naistani ja joskus myös kyselee mitä sillä kertaa tehtiin.
Huikean naisen olet elämänkumppaniksesi löytänyt, jos hän tuollaiseen järjestelyyn suostuu - ja jopa tuntuu siitä kiihottuvan!
Miten otit tuon "erilaista seksiä sisältävän" sivusuhteen puheeksi? Olisi kiva tietää!
Vierailija kirjoitti:
Ei se mielestäni ole syy ainakaan erota, jos kaikki muu toimii ja seksiäkin on kuitenkin usein. Meillä asia on ratkaistu niin, että käyn luvalla piiskaamassa ja panemassa sellaisesta erityisen kovasti kiihottuvaa naista. Näin ei vaimon tarvitse ylittää omia rajojaan ja minun ei tarvitse jättää omia himojani tyydyttämättä. Itse asiassa vaimokin on tyytyväinen siitä, että saan toteuttaa itseäni asioissa jotka ei itseään kiihota yhtään omalla kohdallaan. Vaimoni on myös yleensä tavanomaista kiihkeämpänä, kun tietää minun käyneen piiskaamassa ja panemassa sitä alistumishaluista naistani ja joskus myös kyselee mitä sillä kertaa tehtiin.
Onko tuollaisia vaimoja todellakin olemassa???
Seta53 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääääh, miten ette tunnista trollausta.
Ei toimisi ainakaan mulle ollenkaan. Inhoan tiettyjä asioita, just alistumiset ja piiskaamiset on sellaista mikä ei kiinnosta yhtään. Loppuisi suhde kyllä lyhyeen. Ja samaten, jos mies ei yhtään ota naista huomioon tai kuvittelee kysymättä tietävänsä mistä nainen tykkää. Ei jatkoon.
Onneksi ei kyllä tarvitse tuollaisia miettiäkään, kun olen naimisissa ja kaikki hyvin seksinkin saralla.
Trolli tai ei tuo yksi viesti, ei kinkypiireissä ole mitenkään tavatonta tuollainen luvallinen sivusuhde. Kaikilla kinkyillä ei tietty sellaista ole.
Mut ap:n kysymykseen. Täysin erilaiset halut on varmasti ongelma. Jos halut on osittain erilaiset niin silloin voi hyvin tehdä kompromisseja. Meillä menee suunnilleen niin että 1/3 on yhteisiä mieltymyksiä ja 2/3 erilaisia. Harrastetaan sit seksiä about tossa suhteessa, eli joka 3. kerta tehdään molempia kiihottavia juttuja, seuraavalla kerralla keskitytään mun mieltymyksiin ja seuraavalla miehen.
Seta53 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa luvan kanssa käydä vieraissa (vaikka mulla ei sitä lupaa ole). En kylläkään kysele niistä jutuista koska ne ei kuulu mulle (=en kyttää), mutta kuuntelen mielenkiinnolla jos kertoo. Ja onhan se nyt kiihottavaakin :)
N31
Onko kenellekään täällä käynyt niin? Kuinka nopeasti tuli ilmi? -> Ekalla kerralla panohommissa
Varmaan erositte sitten heti? -> Kyllä, totesin, että ei tule mitään
Mietin vaan, että jos yhteen osuu esim. alistamisesta tykkäävä mies ja nainen jota alistuminen ei kiihota yhtään, niin eihän siitä mitään tule? -> Ei tule ei
Vai ajautuuko ihmiset luontevasti sellaiseen seuraan, joka on seksuaalisesti sopivaa? -> Ei minun kokemukseni mukaan
Eli esimerkiksi kaksi dominoivaa ihmistä ei edes ajaudu yhteen? -> Kyllä saattaa ajautua, seksimieltymykset ei välttämättä käy ns. arkikäyttäytymisestä mitenkään ilmi
Totta kai. Ei siitä suhdetta saa leivottua, jos jo ensimmäisillä kerralla seksikumppanista ilmenee käyttäytymismalleja, jotka todella latistaa itseltä fiiliksen. Viisas ihminen voi siitä päätellä, mikä olisikaan tilanne viiden vuoden suhteen jälkeen.
Olen kohdannut esimerkiksi naisen (hyväkroppaisen sellaisen, ihme kyllä), joka oli erittäin vankkumaton sen suhteen, että yhtään vähänkään kajastavaa valonlähdettä ei seksin aikana laiteta hänen asunnossaan päälle. Itselleni on tärkeää myös nähdä seksikumppania, joillekin naisille se voi olla hankalampi ymmärtää, mutta miesten kiihottuminen on suuremmalta osin visuaalista. Toisen yrityksen jälkeen laittaa valoja päälle totesin, että kun kerran tässä tilanteessa jo olen niin panen ja laukean, mutta toivotan sen jälkeen hyvät jatkot.
Tuli aika nopeasti ilmi, että minua ei seksi kiinnostanut lainkaan ja toinen suorastaan kitui sen takia. En jaksanut sitä syyttelevää kiukuttelua katsella, ikäänkuin tahallani olisin haluton ja kiusatakseni yms. joten sen pituinen se.
Vierailija kirjoitti:
Seta53 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääääh, miten ette tunnista trollausta.
Kyllä niitä vaan on. Ihan niin kuin on miehiä, jotka tykkäävät kun vaimo käy vieraissa ja haluavat innoissaan jälkiliukkaille. Ja kaikenlaisia muitakin kinkyjä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Olen pohtinut samaa, nautin miehelle alistumisesta ja tätä ei valitettavasti todellakaan kaikki miehet ymmärrä eikä osaa käsitellä... En vaan itse voi varmaan jatkaa tuoretta suhdetta tästä syystä, liian tasa-arvoinen mies :(