Mikä on sun suurin unelma/toive just nyt?
Kommentit (32)
Päästä esiintyväksi taiteilijaksi. Teen asioita unelmani eteen, jotta olisin mahdollisimman valmis toteuttamaan unelmaani sitten kun maailmantilanne sen sallii.
Että saisin tuon hemmetin koulun suoritettua loppuun. Motivaatio nollassa, mutta yritän silti.
Että vois tehdä vähemmän töitä tai parempipalkkainen työ, työ lähempää. Tuntuu että koko elämä menee vaan työhön kun päivät matkoineen 12h 5x vko eikä vapailla ehdi palautua kun on 1 vapaa siellä ja toinen täällä. Edes viikonloppuvapaat please :D
Että saisin lapsen.
Melkein neljän vuoden yrityksen jälkeen olen raskausviikolla 19 ja toivon kovasti, että tämä onnistuu.
Että kesästä tulis lämmin ja aurinkoinen ja sataa vois sillä aikaa kun olen töissä.
Vierailija kirjoitti:
Että kesästä tulis lämmin ja aurinkoinen ja sataa vois sillä aikaa kun olen töissä.
No sun toive on ainakin osittain toteutunut! 🤭☀️☀️☀️🌡🌡
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Päästä eroon sosiaalisten tilanteiden pelosta.
Anteeksi vaan, mutta luin ensin että SOSIALISTISTEN tilanteiden pelosta. :D
Monet varmasti kärsivät semmoisestakin.
Että pääsisin irti alkoholista ja laihtuisin 70 kiloa.
Että saisin nukuttua kaikki univelat pois. Elän nyt säästöilläni, jotta tähän on mahdollisuus, ja työstän psyykkisiä ongelmia, jotka pitää hereillä.
Se että yläpuolella asuva naapuri muuttaisi pois.
Läheinen pääsisi eroon aineista, saisi elämänsä järjestykseen eikä piinaisi jatkuvilla rahaongelmillaan.