Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse jätän äänestämättä korona-riskin vuoksi, entä sinä?

Vierailija
28.02.2021 |

Olen päättänyt että en äänestä kuntavaaleissa korona-riskin vuoksi. En todellakaan aio ottaa äänestyksen vuoksi minkäänlaista riskiä saada korona. Voisin äänestää vain netissä, jos se mahdollisuus olisi annettu.

Kun korona on joskus ohi, en äänestä enää ikinä nykyisiä hallituspuolueita, vaikka olen vasemmistolainen talousasioiden suhteen.

Itse jätän äänestämättä korona-riskin vuoksi, entä sinä?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennakkoäänestän heti aamusta ensimmäisten joukossa ennen kuin iso porukka on käynyt hönkimässä.

Kuitenkin sinun pitää näyttää kasvosi ilman maskia tunnistusta varten, lähietäisyydeltä vaalivirkailijalle, joka haistelee vaalien aikana tuhansien ihmisten hengityshöyryjä. Et voi myöskään olla varma, ettei suosituksista huolimatta joku äänestämään tullut älykääpiö tule ihollesi ilman maskia.

Tuo maskin sipaisu kasvoila kestää pari kolme sekuntia, ei enempää.

En jättäisi mistään hinnasta äänestämättä, nyt on niin pirulliset ajat kaikissa kunnissa, että niihin pitää kunnolliset ja vastuunsa tuntevat päättäjät.

Kourit maskin pois ja sen jälkeen asettelet likaisilla käsillä sen takaisin kasvoillesi. Kätesi likaantuvat sitä maskia pois siirtäessä vaikka kuinka ennen sitä olisit käsihuuhdetta laittanut. 

Vierailija
22/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio äänestää yksissäkään vaaleissa ennen kuin olen saanut rokotteen ja tehosteen. Näin toimivat myös vanhempani ja aikuinen lapseni. Näin sitä demokratiaa toteutetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä, protestoin päättäjien kyvyttömyyttä suojata kansalaisia brittikoronalta.

Vierailija
24/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin käymme äänestämässä, mutta äänestämme ennakkoon.

Kuntavaalit ovat todella tärkeiät, niissähän valitaan oman kaupungin päättäjät.

Joitain vuosia sitten Tamperella "tunnelivaslit" osoitti, ettei kuntalaisten mielipide päättäjiä kiinnosta. Ehdokkaana ollessa valehdeltiin, ettei kannateta tunnelia ja läpi menon jälkeen äänestettiin tunnelin puolesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan