Itse jätän äänestämättä korona-riskin vuoksi, entä sinä?
Olen päättänyt että en äänestä kuntavaaleissa korona-riskin vuoksi. En todellakaan aio ottaa äänestyksen vuoksi minkäänlaista riskiä saada korona. Voisin äänestää vain netissä, jos se mahdollisuus olisi annettu.
Kun korona on joskus ohi, en äänestä enää ikinä nykyisiä hallituspuolueita, vaikka olen vasemmistolainen talousasioiden suhteen.
Kommentit (24)
En aio äänestää yksissäkään vaaleissa ennen kuin olen saanut rokotteen ja tehosteen. Näin toimivat myös vanhempani ja aikuinen lapseni. Näin sitä demokratiaa toteutetaan.
En äänestä, protestoin päättäjien kyvyttömyyttä suojata kansalaisia brittikoronalta.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin käymme äänestämässä, mutta äänestämme ennakkoon.
Kuntavaalit ovat todella tärkeiät, niissähän valitaan oman kaupungin päättäjät.
Joitain vuosia sitten Tamperella "tunnelivaslit" osoitti, ettei kuntalaisten mielipide päättäjiä kiinnosta. Ehdokkaana ollessa valehdeltiin, ettei kannateta tunnelia ja läpi menon jälkeen äänestettiin tunnelin puolesta
Kourit maskin pois ja sen jälkeen asettelet likaisilla käsillä sen takaisin kasvoillesi. Kätesi likaantuvat sitä maskia pois siirtäessä vaikka kuinka ennen sitä olisit käsihuuhdetta laittanut.