Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi elätät ja hyyssäät kumppaniasi?

AP
28.02.2021 |

Mikä järki tuhlata rahoja johonkin kumppaniin/puolisoon? En voi ymmärtää tuollaista. Minulle ei tulisi mieleenkään käyttää senttiäkään jonkun kumppanin elättämiseen. Jos ei aikuinen ihminen pysty itse töissä käymään niin voivoi, ei ole minun ongelma. On mahdollista että olen itsekäs mutta mitäs sitten? Kukaan ei pysty hyväksikäyttämään minua kun pidän tarkasti huolta siitä että minun rahani menevät vain minun menoihin. En ole ikinä ostanut mitään lahjaa yhdellekään kumppanilleni koska miksi minä sellaiseen rahojani tuhlaisin? Eihän sellaisessa ole mitään järkeä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti ja jäät elämässä yksin.

Vierailija
2/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ei siis ole kumppania nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sulla ei siis ole kumppania nyt

Minulla on kumppani tällä hetkellä mutta yhtään rahaa en häneen käytä koska miksi niin tekisin? Hän on aikuinen ihminen ja itse vastuussa omasta elatuksestaan.

Vierailija
4/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elätä enkä hyysää. Mies tekee niin. Se on hänestä mukavaa ja hän haluaa itse vapaaehtoisesti tehdä niin.

Vierailija
5/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin tulee olla älykäs, kelvollisessa keskiluokkaisessa työssä oleva ja omistusasunnossa asuva rehellinen kansalainen. Välttäkää sekundaa!

Vierailija
6/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan rajattomasti kikkeliä lähes milloin vain.

Vierailija
7/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyysätä voin jos se on vastavuoroista. Elättämään en puolisoa pääsääntöisesti ala, mutta kumpikin elättää yhteisen lapsen. Elämä nyt vaan on kivampaa ja helpompaa hyvän kumppanin kanssa.

Vierailija
8/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä aina lahjan voi ostaa vaikka ei elätä. Ostan lahjoja myös läheisilleni, joita en elätä. 

Tuon suhteen asenteesi on kyllä turhan jyrkkä. 

Vierailija
9/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä elämme minun tuloillani ja puolisoni saa sairauspäivärahaa, koska loukkaantui pahasti. Ei ole tiedossa, kuinka kauan paraneminen kestää, jos paranee ikinä täysin. :(

Vierailija
10/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan käyttööni pimpin ja pyllyreiän ja suun ja se myös kokkaa ja siivoaa. Eikä edes ole kauhean ruma, vielä.

Kyllähän tuollaisesta palvelusta voi jotakin jo maksaakin.

Vierailija
11/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä elämme minun tuloillani ja puolisoni saa sairauspäivärahaa, koska loukkaantui pahasti. Ei ole tiedossa, kuinka kauan paraneminen kestää, jos paranee ikinä täysin. :(

No miksi sä hänelle jotain rahaa annat? Todella säälittävää elättää aikuista ihmistä. Jos hän ei halua töitä tehdä niin oma on ongelmansa. 

Vierailija
12/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sä hänelle jotain rahaa annat? Todella säälittävää elättää aikuista ihmistä. Jos hän ei halua töitä tehdä niin oma on ongelmansa. 

Luitko edes mitä tuossa luki? Pahasti loukkaantuminen ei tarkoita sitä, etteikö työhaluja olisi. Typerys olet.

T. Eri

Vierailija
13/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan käyttööni pimpin ja pyllyreiän ja suun ja se myös kokkaa ja siivoaa. Eikä edes ole kauhean ruma, vielä.

Kaltäisefi piilohåmpukka tuskin pim...n päälle mitään ymmärtää. Siirry vaan håmåilasten joukkoon reilusti. Hus.

Vierailija
14/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko edes mitä tuossa luki? Pahasti loukkaantuminen ei tarkoita sitä, etteikö työhaluja olisi. Typerys olet.

T. Eri

Meinaatko ihan tosissas että hän ei vois vaikka etätöitä tehdä? 

Vierailija
15/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltäisefi piilohåmpukka tuskin pim...n päälle mitään ymmärtää. Siirry vaan håmåilasten joukkoon reilusti. Hus.

Kyllä jotkut naisetkin pitää peppuilusta. Oletko edes uskaltanut kokeilla?

Vierailija
16/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska saan rajattomasti kikkeliä lähes milloin vain.

Tämähän se on loppupeleissä tärkeintä elämässä. Rahaa ei saa hautaan.

Vierailija
17/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan suurimman osan yhteisistä menoistamme. Teen sen ihan vapaaehtoisesti, enkä laske kuka mitäkin maksaa. En ole hyvätuloinen eikä naisystäväni senkään vertaa. Jos sattuisi tulemaan ero, en jää märehtimään, miksi olen maksanut enemmän. En ole hyväksikäytettävänä - huomaisin kyllä sellaisen. Olen ihan fiksu ihminen.

Vierailija
18/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kyllä ihan täys dorka! Olis kamalaa edes keskustella tollasen saappaan kanssa.

Vierailija
19/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille avioliitto merkitsee kaiken jakamista. Ostamme usein lahjoja toisillemme ja muutenkin yritämme tehdä toistemme elämästä mahdollisimman mukavan. Pihin ihmisen kanssa en olisi edes voinut mennä yhteen. Ymmärrän kyllä, että sellainen ihmistyyppi sopii jollekin muulle. Me emme säästä mitään varten. Pääasia, että asuntolainat tulevat maksetuksi. Muutaman vuoden päästä pitääkin miettiä mitä rahoillamme teemme, kun talo on maksettu. Luultavasti etsimme hyväntekeväisyyskohteita ja matkustelemme enemmän.

Vierailija
20/30 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaamista, mutta sanon silti aidon mielipiteeni :

pihi mies rakkaalleen on vastenmielistä. pidän avarasydämisyydestä, olen itse pienituloinen mutta katson aina budjetin sisältä hyvät lahjat ja tykkään antaa (ei puns) ja ilahduttaa ihmisiä, en voi sietää miestä joka olisi itsekäs kusipää ja etenkin jos on varaa. 

ja en ole pinnallinen, mutta tämä on näin. Kiinalaisessa astrologiassa menee homma kohilleen osaltani. 

Jos treffeille, niin mies maksaa kahvit, mies on enemmän tarjoaja/provider. Mutta ei hyväksikäyttöä tietenkään. Suhtautuisin samoin jos olisin mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi