Mies! Minkälainen nainen saa sut syttymään?
Nyt on miehen vuoro vaatia sytyttävää naista. Ja päästä sukat jalassa nukkumaan omaan sänkyyn.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta mä voin kertoa mun miehen puolesta oikein rehellisesti.
- naisellinen, ei feministi. Ei kovaääninen, ei kiroileva. Puhuu harkitusti ja rauhallisesti, muutenkin rauhallinen ja hillitty. Ei menetä malttiaan julkisella paikalla eikä mielellään kotonakaan.
- aina valmis seksiin, myös spontaanisti esim. yhteisen suihkun yhteydessä, ellei ole joku hyvä syy (esim. kipeä tai menkat)
- kysyy pukeutumisessa miehen mielipidettä ja pukeutuu sen mukaan. (toisaalta mies tykkää minulla varsin erilaisista asioista, kuten farkut, tennarit ja t-paita/huppari, mekot, sporttivaatteet, kotona mukavat flanellipyjamat yms.) Pukeutumisen pitää olla siistiä, likainen, kulunut, rähjääntyt lookki ei käy edes kotona.
- ei nolaa tai arvostele miestä etenkään muiden läsnäollessa. Jos kritiikkiä miehelle, pitää se antaa kahden kesken ja mahdollisimman nätisti.
- Arvomaailmaltaan liberaali konservatiivi, antaa miehen olla "perheen pää"
- Hemmottelee miestä spontaanisti, esim. jos mies on tietokoneella, hieroo hartioita, näykkii korvia, tulee istumaan syliin ja kiusoittelee eri tavoin
- tukee miestä "perheen päänä" olemisessa, kannustaa, ajattelee ja suhtautuu asioihin positiivisesti, ei riitele miehen kanssa eikä yritä olla "mies"
- ulkoisesti itsestä huolehtiva, ei ylipainoinen, ei meikkaa liikaa, mutta kevyt meikki etenkin ulos lähtiessä plussaa
Toisaalta millainen mieheni on mm.:
- kohtelias, huomaavainen, vastuuntuntoinen, hellä, huomioon ottava, romanttinen, hemmotteleva
- omasta ulkonäöstään ja pukeutumisestaan huolehtiva, haluaa olla silmissäni mahdollisimman hyvännäköinen. Kysyy, millaisiin vaatteisiin toivon hänen pukeutuvan (samoin esim. tukkatyyli) ja noudattaa toiveitani
- ottaa päävastuun kodin asioista, samoin huolehtii iäkkään äitini asioista paremmin mitä minä itse. Samoin esim. siskoni kodissa vieraillessamme, ostaa aina hänelle esim. kauniit kukat ja suklaata tuliaisiksi. Sukulaisiani ja ystäviäni kohtaan herrasmies, eikä ikinä puhu heistä pahaa
Eli siis kynnysmatto. Tuon litanian olisi voinut kuitata sillä. Miestä palveleva, persoonaton kynnysmatto.
Mä en kyllä tuosta kynnysmattoa saa, jos mieskin kohtelee naistaan yhtä hyvin. Kuulostaa ennemminkin tasapainoiselta suhteelta, jossa molemmat arvostavat toista ja toisen panosta suhteeseen. Jos nuo kaikki asiat, jotka kirjoittaja kertoo itsestään koskisikin jotain potentiaalista miesystävää (toki miehisemmillä vaatteilla ja ulkonäöstään huolehtimisella) ja kuulostaisi omaan korvaani aika täydelliseltä mieheltä.
-Eri N
Nöyrä nainen joka tottelee eikä väitä vastaan, katsoo miestä ylöspäin-
Normaalivartaloinen, isot rinnat ja pyöreä peppu 😍
Pieni, söpö, energinen, leikkisä, haluaa kokeilla uusia asioita ja uskaltaa tehdä itsekkin aloitteita. Jos tykkää peleistä, niin plussaa, mutta ei "hardcore" gamer kuitenkaan. Ehkä vähän tyttömäinen, mutta ei kuitenkaan mitään yli-ikäistä teiniä.
Hän on hoikka,hänellä on pienet rinnat,uskomaton hymy ja ne silmät.
Ehkä hän ilostuttaa tänään päivääni.
Sellainen perinteinen ÄHNELFIPS-nainen eli
Älykäs
Hyvä keskustelija
Nokkela/hauska
Empaattinen
Luotettava
Feministinen
Itsenäinen
Pitkä
Suunnilleen normaalipainoinen
”Liberaali konservatiivi”, siis eihän noin voi sanoa. Nuohan ovat toisensa poissulkevia käsitteitä.