Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vauhtia siihen rokottamiseen!

Vierailija
28.02.2021 |

Erityisesti Uudellamaalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos.

Vierailija
2/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ainakin Vantaalla Varian rokotuspisteessä on ihan älyttömästi vapaita rokotusaikoja? Eikö ne ihmiset jotka saisi jo käydä rokotuksessa tiedä asiasta, vai mistä johtuu? Heti huomenna olisi vaikka kuinka paljon aikoja, ja työikäiset riskiryhmäläiset saisi niitä varata! Eihän se rokottaminen etene, jos kukaan ei käy ottamassa rokotusta vaikka saisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidasta on kyllä. Ei edes lähellekään kaikkia hoitohenkilökuntaan kuuluvia ole vielä rokotettu.

Vierailija
4/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ainakin Vantaalla Varian rokotuspisteessä on ihan älyttömästi vapaita rokotusaikoja? Eikö ne ihmiset jotka saisi jo käydä rokotuksessa tiedä asiasta, vai mistä johtuu? Heti huomenna olisi vaikka kuinka paljon aikoja, ja työikäiset riskiryhmäläiset saisi niitä varata! Eihän se rokottaminen etene, jos kukaan ei käy ottamassa rokotusta vaikka saisi!

No katson ensin millaisia sivuvaikutuksia näistä rokotteista tulee. Näitähän ei ole testattu samalla tavalla kuin rokotteet yleensä testataan, joten olen varovaisen kriittinen niiden suhteen.

Vierailija
5/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole rokotteita, enkä minä osaisi niitä edes pistää, vaikka olisikin. Enkä ole Uudellamaalla, eikä ole aikomustakaan sinne lähiaikoina mennä.

Vierailija
6/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sut pitäis saada terveysministeriksi niin alkaisi homma luistamaan.

Vierailija
7/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katson ensin millaisia sivuvaikutuksia näistä rokotteista tulee. Näitähän ei ole testattu samalla tavalla kuin rokotteet yleensä testataan, joten olen varovaisen kriittinen niiden suhteen.

Mulle riittää jo katsominen. Perus sivuvaikutuksia näyttäisi näistä tulevan. Nyt on jo sen verran paljon ehditty rokottaa, että uskallan ottaa. Tartunnat on alkaneet lisääntyä viime päivinä hurjaa vauhtia. Taitaa kohta lähteä käsistä kokonaan. Riskiryhmäläisten kannattaisi nyt oikeasti miettiä kumpi on pienempi paha, rokote vai korona. Hoitopaikat voi loppua nopeastikin kun virus alkaa levitä ihan hallitsemattomasti. Ja siltähän se nyt näyttää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi