Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää kun mies ei tykkää mistään edullisesta ruoasta

Vierailija
28.02.2021 |

Siis tällaiset makaronilaatikko, kinkkukiusaus, uunijuurekset, kaalikeitto ym. Olisi niin helppoa jos kaikki noita söisivät, voisi tehdä ison satsin ja siitä lämmitellä pari päivää. Mutta mies haluaisi arkenakin "kunnon lihaa", pihvejä, paisteja, kermakastikkeineen ja kaikkine lisukkeineen. Ei ainakaan mulla ole varaa eikä edes kiinnostusta viettää arkisin paljon aikaa kokkaillessa. Minä kyllä tykkään vastata meillä ruoanlaitosta. Mies joskus sitten itse alkaa tehdä noita liharuokia, mutta saan sitten jännittää onko ne syömäkelpoisia! Hän haluaa niiden valmistuvan nopeasti ja heittää vaan kylmän lihakimpaleen uuniin ja vääntää asteita vähän enemmän kuin ohjeessa niin valmistuu nopeammin... huoh.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ilmeisesti tottunut syömään ravintolassa.

Vierailija
2/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako erilaista mies huono mies sitä mies tätä viestiä palstalle ehtii pari hullua tehdä päivässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä tehdä noita mainitsemiasi ruokia isot satsit. Mies ostaa ja tekee omat ruokansa itse.

Vierailija
4/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jss

Vierailija
5/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma? Teet sitä ruokaa, mitä haluat. Jos ei kelpaa, niin tehkööt ja maksakoot itse.

Vierailija
6/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna syödä surkeasti valmistamansa ruuat itse, tee itse itsellesi ne makaronilaatikot ym. Kumoikin tietysti its emyös kustantaa omat ruokansa tällöin.

Vierailija
7/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valinnut high maintenance-miehen. Itse kierrän kaukaa nämä kulinaristit. Jos mies maksaa itse ruokansa, niin ok, mutta tuo on pois perheeltä.

Vierailija
8/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet valinnut high maintenance-miehen. Itse kierrän kaukaa nämä kulinaristit. Jos mies maksaa itse ruokansa, niin ok, mutta tuo on pois perheeltä.

Voitteko te paskavaippakuplassa elävät naiset lopettaa tuosta perheestä jankkaamisen?

Ihan oikeasti? 

Missään ei ole mainittu lapsia, mutta aina olette huutamassa siitä perheestä. 

Vierailija
9/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako erilaista mies huono mies sitä mies tätä viestiä palstalle ehtii pari hullua tehdä päivässä?

ainakin parisataa uutta mie sviha-aloitusta tulee päivittäin

Vierailija
10/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen syömät lasten vanukkaat tulevat kalliiksi, kun ei pesty jauhenliha kelpaa

Vierailija
11/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko te paskavaippakuplassa elävät naiset lopettaa tuosta perheestä jankkaamisen?

Ihan oikeasti? 

...VAUVA- palsta!

Vierailija
12/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en minullekaan kyllä kelpaa lämmitetyt ruoat, poikkeuksena lihakeitto.Tuore ruoka on saatava ja laitettava joka päivä.Kyllä silti edulliset ruoat käy, muttei tosiaan kahta päivää samaa ruokaa lämmitettynä.

Vierailija
13/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti? 

...VAUVA- palsta!

...AIHEVAPAA-palsta!

Vierailija
14/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa ruoat ja voi valmistaa ne itse. Älä rupea pokkuroimaan äläkä ole niin hölmö, että maksat omista tukirahoista/pikkupalkasta miehen snobisapuskat.

Vierailija
15/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti? 

...VAUVA- palsta!

Ei, vaan aihe vapaa.

Montako vauva-aloitusta näet tuossa oikealla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi