Kärsimättömät Tori-ostajat
Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää Tori-ostajat jotka kuvittelee että jos siellä jotain myy, on aina kotona ja aina vastaamassa
Nytkin on hiihtolomaviikko Helsingissä. Yksi ostaja ilmoitti olevansa nyt meidän kaupunginosassa ja haluavansa hakea myymäni tavaran. Nyt eikä just
Vaikka olin jo eilen ilmoittanut ertä pääsen ottamaan lisäkuviakin vasta tänään
Ja tietenkin tarjoaa vain puolta hintaa jne.
Siellä ilmoittelee ihan tavalliset ihmiset joilla on normaalikin elämä eikä he ole oikeasti niin rahan tarpeessa kaikki että se Tori-myynti olisi koko elämä
Kommentit (4)
Se on tää aika, kun ihmisistä valtaosalla on naama kiinni luurissa 24/7 ja olettavat, että näin elävät kaikki muutkin.
Muakin ärsyttää, siis toki kiva, että löytyisi ostajia, mutta esimerkiksi itse kun olin töissä niin nouto onnistui mulla viikonloppuisin tai sitten iltaisin klo 18 jälkeen. En mä ollut päivällä kotona vaikka kuinka toriostaja kyseli eikö mitenkään voisi noutaa päiväaikaan.
Miksi laitat ilmoituksen toriin jos olet lähdössä lomalle? Paras oli yksi jolta olisin ostanut tuotteen niin oli lähtenyt ilmoituksen jätön jälkeen lappiin vaeltamaan eikä ollut kenttää viikkoon. Fiksua.
Sanot että meni jo, uhohdin poistaa ilmoituksen