Olen kyllästynyt olemaan ylipainoinen ja homssuinen
Nyt voisi kyllä yrittää tehdä muutoksen. Laihduttaa, laittaa tukan kuntoon, ostaa uusia kivoja vaatteita (sitten kun olen laihtunut) ja sen sellaista. Hmm, mietityttää kyllä että onnistunko tässä taaskaan, kun on tässä aiemminkin yritetty kunnostautua. Onkos muita muodonmuutoksesta haaveilevia ja mitä haluaisitte muuttaa itsessänne?
Kommentit (6)
tämä on taas niitä tekaistuja aloituksia, joissa aletan mainostaa kauneuspalveluja. tunnistan lyylin.
Mä laihdutin mutta olen edelleen homssuinen.
Kannattaa laihduttaa ylipaino pois. Juuri luki uutisissakin, että koronateholla on nimenomaan ylipainoisia ihmisiä. Homssuisuuden voi hoitaa sitten kevään mittaan kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laihduttaa ylipaino pois. Juuri luki uutisissakin, että koronateholla on nimenomaan ylipainoisia ihmisiä. Homssuisuuden voi hoitaa sitten kevään mittaan kuntoon.
20-30 kiloa onkin laihdutettu ihan tuosta noin vaan pois jotta sitten keväällä (eli noin kk päästä) voi alkaa keskittyä homssuisuuden hoitoon..
Pekka Peruna on tunnistettu. Siitä kuoriutuu kohta oikea ranskalainen herra.
Paino pitäs saada laskemaan 65>55, uusia vaatteita kanssa sitten vähäsen ja hampaiden valkaisu. Kevät on inspiroitumisen aikaa joten ainakin kannattaa yrittää tehdä jotakin asioille :)