Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvata teinisi

Vierailija
28.02.2021 |

He eivät osaa käytöstapoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää kun teinejä aina haukutaan. Esimerkiksi tänään, kun näin tuossa poikani kavereita, niin ajattelin, että onpa ihania, kohteliaita reippaita nuorukaisia. Tuli tosi hyvä mieli.

Vierailija
2/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää kun teinejä aina haukutaan. Esimerkiksi tänään, kun näin tuossa poikani kavereita, niin ajattelin, että onpa ihania, kohteliaita reippaita nuorukaisia. Tuli tosi hyvä mieli.

98% teineistä on todella huonosti kasvatettuja. Näkeehän sen jo tuolla kadullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisetkaan osaa. Pariisissa teinipoika kahvilan kassalla : Bonjour Mademoiselle, ca va. S'il vous plait... Jne.

Minä aikuinen suomalainen tunsin itseni juoksi. Please sentään osaan sanoa.

Ps. Kirjoitusvirheitä varmasti löytyy tekstistäni, etenkin ranskan kielestä, pahoittelut.

Vierailija
4/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

98% teineistä on todella huonosti kasvatettuja. Näkeehän sen jo tuolla kadullakin.

Kadulla pyörii hyvin vähän teinejä. Varsinkin pojat ei välttämättä liiku omasta huoneestaan mihinkään.

Vierailija
5/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa yks aikakausi milloin kaikki teinit ovat olleet herra enkeleitä? Aivan ei ikinä.

Vierailija
6/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua kohtaan ehkä? Provosoitko nuoria?

Olen itse kolmen teinin äiti ja niin omat teininä kuin heidän kaveritkinniin koulusta kuin harrastuksistakin ovat upeita nuoria ihmisiä! Asumme pääkaupunkiseudulla ja en ole oikeastaan törmännyt huonosti käyttäytyvien nuoriin.

Vierailija
7/7 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä esimerkkejä! :)

Sen jälkeen voit kertoa esimerkkejä huonosti käyttäytyvistä aikuisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan