Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeeekö tilaisuus ihmisestä varkaan ja miten paljon moraalilla ja tietynlaisellla kasvamisella järjetelmään ja arvomaaailmaan on vaikutusta?

Vierailija
27.02.2021 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venyvä moraali kirjoitti:

Joistain tekee, toisista ei. Joku palauttaa kympin, toinen ei tonnia. En usko, että järjestelmällä on vaikutusta. Hyviä ja konnia on kaikissa yhteiskuntajärjestelmissä. 

Itse olisin pesaukisena nuorena pitänyt niin kympin kuin tonninkin, nyt palauttaisin molemmat.

Mihiin sä vedät rajan? 20,30,40,50 egee...?

Niiin eli suhteeessa siihen mikä on elämäntilannne. Eli järjestelmäää kasvanut eli taroitiin juurikin että löytyy esim työ jne, mutta tietysti se että mikä on liksa.

Ja mikä onn merkityksellistä elämässsä ja mikä on kaiken elämänkokemuksien kauttta se arvomaailma minkä voi alllekirjoitttaa.

Munn mielestä nämä on niiitä elämän keskeisempiä ja olennnaisimpia asioita elämässä.

Etttä jos miettii ihmisen elämää mikä on rajoitettu niin että ihminen elää korkeintaan sen sata vuotta. Mihin käyttttää energian ja aikansa siiiinä ajassa.

Mihiin asioihin pystyy vaikuttamaan, mihin asioiihin ei pysty vaikutttamaan.

Taaaas joku voi myös sanoat että tuleee nauttia itse matkasta.

Mä enn osaa nautttia mistään. Jatkuva stressitila niiin että hiukset putoo pääästä.

Munn esim äidin isä oli todella rauhallinen vaikka monet sodat sotinut ja kaiikista selvinnnyt hengissä. Ei minkäänlaista hermostuneisuuden merkkiä koskaaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän