Jännä kysymys teille, mutta kysyn silti
Katsoin tänään grease-nimisen elokuvan ja tämä Olivia Newton-Johnin näyttelemä hahmo oli juuri sellainen nainen/tyttö josta olen haaveillut: kaunis, viaton, ujo, siveä ja positiivisella tavalla "naiivi". Tiedän että oli pelkkä kuviteltu hahmo mutta kai sen kaltaisia naisia on oikeassakin elämässä? Jos on niin missä teihin voi törmätä/tutustua? Ja ei, en ole mikään 70v pedofiili jos joku niin kuvitelee.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kuinka suurin kiihoke nuorelle miehelle on, että tyttö ei mistään mitään tiedä eikä osaa pitää puoliaan, on ihan tynnyrissä kasvanut. Jospa hankkisit itse enemmän elämänkokemusta, niin ne ihan tavalliset tytöt alkavat vaikuttaa herkemmiltä ja ihanammilta.
On se kumma ku naiset yrittävät päättää mistä miehet saavat kiihottua ja mistä eivät.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kuinka suurin kiihoke nuorelle miehelle on, että tyttö ei mistään mitään tiedä eikä osaa pitää puoliaan, on ihan tynnyrissä kasvanut. Jospa hankkisit itse enemmän elämänkokemusta, niin ne ihan tavalliset tytöt alkavat vaikuttaa herkemmiltä ja ihanammilta.
0/5
No sen voin sanoa etten ole tinderissä sun muissa.. missä sitten voisi törmätä? En tiedä,,, kadulla, kaupassa..? Netissä sattumalta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin heitän jännän kysymyksen. Miksi tytön/ naisen pitää olla naiivi ja viaton? Siksikö, että voit manipuloida ja opettaa hänelle, miten hänen kuuluu elää?
En käsitä mistä olet saanut päähäsi käskeväni tyttöjen olla naiiveja ja viattomia mitta se johtuukin vainoharhaisuudestasi. Toivon tulevan naisystäväni olevan sellainen koska se on suuri turn-on minulle.
Ap
Mikä naiiviudessa viehättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin heitän jännän kysymyksen. Miksi tytön/ naisen pitää olla naiivi ja viaton? Siksikö, että voit manipuloida ja opettaa hänelle, miten hänen kuuluu elää?
En käsitä mistä olet saanut päähäsi käskeväni tyttöjen olla naiiveja ja viattomia mitta se johtuukin vainoharhaisuudestasi. Toivon tulevan naisystäväni olevan sellainen koska se on suuri turn-on minulle.
Ap
Saa suojella ja olla tukena, veikkaisin.
Eri
Niin että kiihottumisesta sedällä kyse, ja mammojen pitäisi vihjaista, missä heidän lapsoset aikaansa viettävät. Kyllä niistä tuttujen rupuperheistä löytää näitä pyörösilmiä valmiiksi manipuloituina. Löytyy jopa pyörösilmäpoikia. Voivat sitten narskut pyöritellä miten päin vain.
Grease on kyllä hyvä. Tuon luonteisia naisia on tosin yhtä tiheässä kuin noita Travoltan näyttelemiä miehiä... Että senkus vaan otat itsellesi sellaisen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos se naiivius överiksi menee niin ei se sitten ole viehättävää, mutta lievä naiivius on vaan jotenkin viehättävää. En osaa valitettavasti sanoa miksi näin on, mutta kyse ei ole mistään "manipuloinnista" jne joista tuo yksi feminatsi vouhottaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän oli koulutyttö. Kyllä sen ikäisistä aika paljonkin löytyy viattomia ja "naiiveja".
Missähän heihin voisi törmätä (koulun lisäksi, olen itsekin koulussa toisella asteella)?
Ap
Ketkä möllit tääällä peukuttaa alas tavallisen kysymyksen? Mikä tässä on vikana.
Vierailija kirjoitti:
Niin että kiihottumisesta sedällä kyse, ja mammojen pitäisi vihjaista, missä heidän lapsoset aikaansa viettävät. Kyllä niistä tuttujen rupuperheistä löytää näitä pyörösilmiä valmiiksi manipuloituina. Löytyy jopa pyörösilmäpoikia. Voivat sitten narskut pyöritellä miten päin vain.
Noniiiiin, menepäs siitä takasin sinne miesvihaluolaasi maalailemaan piruja seinille. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vedit sitte hiekat pilluun tästä(kin) asiasta.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän oli koulutyttö. Kyllä sen ikäisistä aika paljonkin löytyy viattomia ja "naiiveja".
Missähän heihin voisi törmätä (koulun lisäksi, olen itsekin koulussa toisella asteella)?
Ap
Ketkä möllit tääällä peukuttaa alas tavallisen kysymyksen? Mikä tässä on vikana.
Tätä itsekin mietin. Kyseleväthän täällä naisetkin, että mistä paikoista voisi tietynlaisia miehiä löytää.
Ap