Moukkamaista valittaa rokotuksen oireista
Jos nyt vähän kuume nousee ja huono olo niin olette sentään saaneet rokotteen! Itse joudun odottamaan ties kuinka pitkälle :(
Kommentit (18)
Onko moukkamaista valittaa vakavista haittavaikutuksista, kuten näköongelmat ja vakavat reaktiot?
Kieltämättä kuumeesta ja huonosta olosta on turha valittaa, kun nehän on just merkki että rokote toimii ja immuniteettia virusta kohtaan kehittyy. Huolestuttavampaa on ettei rokote aiheuta mitään oireita. Mulle ei yleensä rokotteet aiheuta mitään, immuniteetti on jotenkin huono. Eipä sitten synny vasta-aineitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä kuumeesta ja huonosta olosta on turha valittaa, kun nehän on just merkki että rokote toimii ja immuniteettia virusta kohtaan kehittyy. Huolestuttavampaa on ettei rokote aiheuta mitään oireita. Mulle ei yleensä rokotteet aiheuta mitään, immuniteetti on jotenkin huono. Eipä sitten synny vasta-aineitakaan.
En ottaisi turhaa kokeellista "rokotetta", koska en tarvitse mitään turhia sivuoireita saati vakavia haittoja.
Typerää ottaa tuollaista rokotetta.
Ihmiset hymyssä suin vakuttaa, että "onpa hienoa saada oireita rokotteesta, se on merkki sitä, että se toimii".
Turhaa ja typerää.
Yksi tuttava (sairaanhoitaja) käveli rokotteen jälkeen päin seiniä. Toisella (myös sairaanhoitaja) turposi jalat niin että joutui ottamaan saikkua.
Kuulopuheena kuulin, että tuttavan sukulainen olisi saanut sydänkohtauksen pian rokotteen jälkeen. Ei tietysti voi varmasti sanoa johtuiko rokotteesta mutta ei ainakaan ollut historiaa sydänongelmista.
Jaahas, nöyrät rokoteuskovaiset saapuivat alapeukuttamaan.
Jos kuolee rokotteeseen, sellainen henkilö ei tule valittamaan rokotereaktioista. Jos vammautuu rokotteesta, kyllä silloin saa valittaa ja pitää maksaa korvauksia kunnolla.
Mitä ihmettä. Rokotusreaktioista nimenomaan kuuluu ilmoittaa. Sinuna en olisi kovinkaan kateellinen rokotteesta, joka on aiheuttanut valtavan määrän allergisia reaktioita.
Sain rokotteen viime viikolla, normit jälkioireet, hieman lämpöä, hieman lihaskipua, nyt 2 päivää sen jälkeen olen ihan ok. Terv 3x riskiryhmäläinen.
Jotkut miehet pelkäävät pikku piikkiä aivan liikaa ja aivan turhaan.
Rokotteesta on siis toivottavaa saada oireita, mutta koronan varsinainen sairastaminen huono juttu? Kyllä ihmiskunta on sekaisin!
Mä saan joka kerta influenssapiikistä oireita, mutta mielummin ne oireet kuin itse influenssa. Se on nimittäin täyttä helvettiä astmaatikolle.
Vierailija kirjoitti:
Sain rokotteen viime viikolla, normit jälkioireet, hieman lämpöä, hieman lihaskipua, nyt 2 päivää sen jälkeen olen ihan ok. Terv 3x riskiryhmäläinen.
Loppuelämän pilaavaa narkolepsiaa tai muuta vakavaa tautia pelkään, enkä mitään flunssaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo tee sinä vaan ihmistestiäsi siellä kokeiluasteella olevan rokotteen kanssa. Me normaalit mieluummin odotetaan kunnollisia ja testattuja rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteesta on siis toivottavaa saada oireita, mutta koronan varsinainen sairastaminen huono juttu? Kyllä ihmiskunta on sekaisin!
Pienet päivässä ohimenevä oireetvs.viikko tosi kipeänä tai useampi sairaalassa ja ehkä henki pois.
Tunnustan, olen niin sekaisin, että valitsen nuo ohimenevät oireet niistä kitisemättä.
Moukkamaista ottaa kokeellinen "rokote", saada siitä vakavia haittoja ja maksattaa rokotekiiman lopputulos yhteiskunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet päivässä ohimenevä oireetvs.viikko tosi kipeänä tai useampi sairaalassa ja ehkä henki pois.
Tunnustan, olen niin sekaisin, että valitsen nuo ohimenevät oireet niistä kitisemättä.
En ota mitään oireita, en rokoteoireita, en koronaoireita, en yhtään mitään.
Turhasta "rokotteesta" turhia oireita.