Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työni ei ole paikkaan sidottu. Voinko muuttaa toiselle paikkakunnalle?

Vierailija
27.02.2021 |

Olen tehnyt jo ennen koronaa töitä suurimman osan viikosta etänä. Itse työn kannalta ei ole väliä missä sitä fyysisesti teen. Jos nyt muuttaisin etelästä pohjoiseen, olisiko sillä mitään vaikutusta työnantajalle? Laillista tai verotuksellista ym tarkoitan. En ole vielä kehdannut kysellä pomolta olisiko muutto mahdollinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on mahdollista. Et tarvitse siihen palstalaisten lupaa.

Vierailija
2/5 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset siihen paikallisten palstalaisten luvan, esim jos haluat muuttaa Forssaan niin sitten vorssa-aaveelaisilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millainen läsnäolovelvollisuus sulla on? Miten nopeasti tai usein pitää mennä työpaikalle fyysisesti?

Sinänsä työnantajaa ei kiinnosta missä asut, mutta sun pitää pystyä pitämään sopimuksesi ehdoista kiinni...lukeeko siinä dollarissa mitään etätöistä?

Vierailija
4/5 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av lupa, nokkelaa. Työ on tosiaan 100% tehtävissä etänä, joten itse työn puolesta ei ole väliä missä kaupungissa olen. Mutta minua kiinnostaa onko paikkakunnan muutoksella jotain sellaisia epäedullisia vaikutuksia tai kuluja työnantajalle, joista en itse tiedä tai osaa kuvitellakaan. Firmalla ei ole ollut hyvä vuosi, joten olisi hyvä olla kartalla vaadinko liikoja.

Vierailija
5/5 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi sen verran huomioon otettavaa, että pitäisi kohtuullisessa ajassa (1h) päästä ihan livenä paikalle, jos tulisi äkillinen tarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi