Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin kiusaajani pitämään minusta?

Vierailija
27.02.2021 |

Millä keinolla voisin saada sellaisen ihmisen, joka inhoaa minua, hyväksymään minut? En tiedä syytä siihen, miksi hän inhoaa minua, enkä sitä varmastikaan koskaan saa selville edes.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi haluat ihmisen, joka on puhunut sinusta pahaa, pitävän sinusta? Etkö itse muka tunne mitään kiukkua häntä kohtaan (mikä nyt olisi aika luonnollinen reaktio). Oletko jotenkin hänestä riippuvainen?

En ole riippuvainen tietääkseni, mutta stressaa sellainen, jos tiedän, että joku ei pidä minusta ja toimii inhottavasti minua kohtaan. Tulisi paha olo sitäkin, jos olisin vastaavassa sivustakatsoja ja silloin haluaisin itse auttaa sitä kiusattua ja saada tilanteen loppumaan.

Vierailija
22/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskeuma sulla on.

Mitä tarkoitat? Mikä laskeuma? Ei ole tietääkseni mitään laskeumaa.

Eli kohdunlaskemaa tai virtsalakon laskeumaa tarloittaa tuo kommentoija? Millä perusteella oletat, että ap:lla olisi sellainen? Aika oraakkeli pitää olla, jos aloituksen perusteella päättelee tuollaisia. Ja miksi joku laskeuma olisi aihe kiusaamiseen? Kiinnostaa itseänikin tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOPETA TROLLAAMINEN JA TULE IMEMÄÄN MUN KIHARAPENISTÄ SANNA MARIN

PLIIS AP OLET SANNA MARIN JA KIUSAAJASI ON JUSSI HALLA-AHO JA OLET IHASTUNUT SIIHEN.

Ap

Tämä ei ole ap:n kirjoittama.

T. Ap

Vierailija
24/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Navalnyi on hyvis?? Minusta jos tekee rikoksen ei silloin saa lähteä pois maasta

Ja Ap harrasta seksiä kiusaajan kanssa

Vierailija
25/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaako pojat sua koulussa? Onko ne ihastuneet suhun? Hih.

Ei minuun ole kukaan ihastunut. Päinvastoin.

Vierailija
26/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto on tää kihara penis tyyppi??

Se on ollut täällä monena päivänä

Vierailija
27/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hitto on tää kihara penis tyyppi??

Se on ollut täällä monena päivänä

Ekaa kertaa törmäsin itse ja vähän säikähdin.

T. Ketjun aloittaja

Vierailija
28/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIHARAPENIS

Vierailija
29/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea tässä nyt on kenenkään ohjeita antaa, kun annat näin vähän näitä vinkkejä.

Yleispätevästi voi vaan todeta, että kenenkään ei ole ensinnäkään pakko pitää toisesta. Toiseksi, että kiusaaminen on tietysti väärin, eikä sitä pidä sallia. Mutta kuvittelisi, että jos et pyri olemaan hänen kanssaan tekemisissä, ei hänen tarvitsisi sinua kiusatakaan. Ehkä hän kokee sinun kiusaavan itseään, jos yrität etsiä hänen tykkäämistään, ja hän ei sinusta kumminkaan tykkää, vaan haluaa sinut pois elämästään?

Vierailija
30/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tää ärsyttäminen Kiharapenis tyyppi

Vierailija
31/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi IHMEESSÄ haluaisit, että kiusaaja pitäisi sinusta?

Luulisi, että inhoaisit tuollaista ihmistä koko sydämestäsi etkä haluaisi muuta kuin hänestä eroon.

Vierailija
32/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä itseäsi ja kohdista mielenkiintosi ihmisiin, joiden kanssa sinulla on hyvä olla.

Vierailija
33/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea tässä nyt on kenenkään ohjeita antaa, kun annat näin vähän näitä vinkkejä.

Yleispätevästi voi vaan todeta, että kenenkään ei ole ensinnäkään pakko pitää toisesta. Toiseksi, että kiusaaminen on tietysti väärin, eikä sitä pidä sallia. Mutta kuvittelisi, että jos et pyri olemaan hänen kanssaan tekemisissä, ei hänen tarvitsisi sinua kiusatakaan. Ehkä hän kokee sinun kiusaavan itseään, jos yrität etsiä hänen tykkäämistään, ja hän ei sinusta kumminkaan tykkää, vaan haluaa sinut pois elämästään?

En olekaan tekemisissä, enkä ole edes hänestä kiinnostunut, mutta esim. samassa harrastuksessa tai yhteisten tuttujen kanssa välillä kohtaan ja käsittääkseni hänellä itsellään on joku aggressio tai inho minua kohtaan, sillä ei hän neutraalistikaan suhtaudu.

Vierailija
34/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen tarvitse syitä. Keskity siihen miten saat kiusaamisen loppumaan, sen sijaan että yrität mielistellä jotain ku**päätä. Et tarvitse sitä ihmistä elämääsi, usko pois.

Itse en uskaltaisi koskaan päästää sellaista ihmistä lähelleni, joka on joskus minua kiusannut, panetellut tai muuten häiriköinyt.

Vierailija
35/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jos joku ei pidä sinusta tai jostain henkilö X:stä, se on yleensä pysyvää. Et voi muuttaa sitä. Joskus harvoin lasten kohdalla se on mahdollista, kun aikuinen juttelee, ellei kiusaaja ole pysyvämmin häiriintynyt hyökkäilijä. Kiusaaminen ei johdu siitä, että sinussa olisi vikaa, vaan siitä että kiusaajalla on joku ongelma asioiden sisäistämisen kanssa ja vääriä malleja käytökseen. Tai häiriö. Tai heidän perheessä on ollut alkoholismia, väärä käytösmalli, väärä kaveripiiri jne. 2. Kehitä itsetunto hyväksi ja itsevarmuutta. Sinun ei tarvitse miellyttää kiusaajia tai "pahiksia". On paljon muita ihmisiä kuin ne kiusaajat maapallolla. 3. Olkoonkin että sinulla olisi väärä paita, vääränlaiset hiukset, liian korkea ääni tai jotain muuta kiusaajien mielestä – on ominaisuuksia joille ei voi vain mitään. Kaikki ihmiset ovat erilaisia. Voi toki arpoa mikä häiritsee muita ja sitten kokeilla sinistä paitaa pinkin sijaan. Mutta ei ole mitään syytä alkaa kaveeraamaan niin ikäviä tekoja tehneiden kanssa, se yleensä Toistuu, vaikka toinen esittäisi kaveria. Ikävä kyllä noin. Et voi pysäyttää muiden kiusaamista yksin täysin, mikäli siellä on usea paikalla, siihen pitää soittaa joku paikalle tai olla jo - etukäteen suunnitella niin ettei kohdata kiusaajia

Vierailija
36/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen tarvitse syitä. Keskity siihen miten saat kiusaamisen loppumaan, sen sijaan että yrität mielistellä jotain ku**päätä. Et tarvitse sitä ihmistä elämääsi, usko pois.

Itse en uskaltaisi koskaan päästää sellaista ihmistä lähelleni, joka on joskus minua kiusannut, panetellut tai muuten häiriköinyt.

Mun paras ystäväni on jotenkin tuulellakäypä. Oikein ihana ihminen parhaimmillaan, mutta pahimmillaan todella oikukas ja ilkeä, joka on minua uhkaillut ja pistänyt välejä poikki useamman kerran. Silti hän on minulle rakas ja tärkeä ihminen.

Sinänsä tunnen sympatioita niitä ilkeitäkin kohtaan siis. Mutta en ole kiusaajani seurasta kiinnostunut. Haluaisin vain päästä rauhaan siltä kaikelta pahalta.

T. Ketjun aloittaja

Vierailija
37/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olekaan tekemisissä, enkä ole edes hänestä kiinnostunut, mutta esim. samassa harrastuksessa tai yhteisten tuttujen kanssa välillä kohtaan ja käsittääkseni hänellä itsellään on joku aggressio tai inho minua kohtaan, sillä ei hän neutraalistikaan suhtaudu.

Toivottavasti voit hyväksyä itse lopulta sen (joskus), etteivät kaikki ihmiset maailmassa pidä toisistaan, koska on erilaisia arvomaailmoja, tilanteita ja erityyppisiä ihmisiä. Vaikka haluaisit asian olevan toisin, kuten nuorena saattaisi ajatella. Sinun kannattaa päästää irti (vaikka asia mietityttää joskus) ja jättää heidät rauhaan. Olisi tietenkin hyvä, ettei ole hyökkäävää kiusaamista noin muuten heidän puoleltaan, heidän pitää jättää myös muut rauhaan. Heitä ei voi pakottaa pitämään muista väkisin - se vasta kauheaa olisi, esittää jotain mitä ei ole ja ahdistua. Ihmiset eivät ole kukkaisihmisiä kaikki, jotka halaavat toisiaan. Siksi on eri tutut siihen. Voi olla että aikuisena JOTKUT ihmiset ovat enemmän kavereita keskenään, jopa muutama entinen "riitakaveri". 

Vierailija
38/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja harvoin muuttuu hyväksi tyypiksi. Ei sellaista kannata alkaa mielistellä. Pitää vain hyvät, ja mahdollisimman pitkät, välit siihen kuspäähän.

Vierailija
39/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun paras ystäväni on jotenkin tuulellakäypä. Oikein ihana ihminen parhaimmillaan, mutta pahimmillaan todella oikukas ja ilkeä, joka on minua uhkaillut ja pistänyt välejä poikki useamman kerran. Silti hän on minulle rakas ja tärkeä ihminen.

Sinänsä tunnen sympatioita niitä ilkeitäkin kohtaan siis. Mutta en ole kiusaajani seurasta kiinnostunut. Haluaisin vain päästä rauhaan siltä kaikelta pahalta.

T. Ketjun aloittaja

Sinulla oli sitten supervoimat. Pahimmillaan ilkeä ihminen vie kaikki voimat jos kuuntelet sitä, käyttääkö hän alkoholia vai mistä kyse. Toinen yrittää viestittää että haluaisi jättää ihmissuhteen tai kaveruuden (jostain syystä), ei jatkaa sitä, uhkailu kertoo joskus väkivallan uhkasta. Voitko kunnioittaa toisen toivetta lopettaa ihmissuhde? Sympatia väärässä paikassa, väärällä tavalla, voi ahdistaa ihmisiä. Onko se tukholman syndooma tai et pääse tunteista irti vielä? Nuorena kun roikkuu ihmisissä, aikuisena huomaa ettei olisi pitänyt. Sympatiaa voi tuntea muualla, kun ei tee sillä mitään pahaa muille että väkisin roikkuu toisessa, kun toinen ei halua. Sinun tunteesi ovat sinun. Toinen ei tunne samoin. Yritä erottaa ne toisistaan, ettet ahdista muita tietämättäsi. Joskus on kaksi jotka tuntevat samoin ja silloin ne ihmissuhteet toimivat. 

Vierailija
40/41 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään. Kiusaaminen loppuu tavalla tai toisella kun pistät kunnolla vastaan.

Toivoisin, että kiusaaja itse tuntisi syyllisyyttä ja lopettaisi oma-aloitteisesti. Tai sitten kertoisi ne epäkohdat minussa ja koettaisin sitten vain korjata ne sellaisiksi, että hän olisi tyytyväinen.

Minua yläasteella kiusannut teki muutamaa vuotta myöhemmin elämänsä ainoan hyvän työn vetämällä itsensä kaulakiikkuun. Harmi, ettei tehnyt sitä jo 10 vuotta aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi