YLE MOT kehitellyt salaliittoteorian Vantaan Ilolassa tapahtuneet tapon ympärille
Poliisi toimi hyvin.
On täysin inhimillistä että "pöllyissä" olevan tunnistus ei ole välttämättä johdonmukainen.
Kommentit (15)
Tainnut olla tutkijat vielä kovemmassa pöllyssä kuin uhri
Vierailija kirjoitti:
Poliisit kämmäsivät tuonkin
Eivät he mitään kämmänneet.
YLE Motin salaliittoteoria on siinä että todistaja olisi muka syyllinen. Todellisuudessa todistaja uskalsi puhua vasta pakon edessä. Siinä vaiheessa kun pelkäsi itse joutuvansa syytetyksi.
YLE:kö saa kehitellä salaliittoteorioita ja muut ei?
Mikä motiivi MOT:n tekijöillä on kyseenalaistaa tuomio? Se pitäisi selvittää.
Kenen julkkiksen sisar tää uhri oli?
Ihmiset jotka tähän liittyy tietävät että väärä ihminen on vankilassa. Tämä oli kyllä todella surullinen tapaus kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Martinan
Vierailija kirjoitti:
Aitolehden.
Olipa yllätys, että ensin nimetään syyllinen ja sitten etsitään todisteet. Tähän on Suomessakin menty.
Hämmästyttää että Tolvanenkin voi olla noin pihalla jutussa. Olen pitänyt järkimiehenä. Ei kai hän esitä, että "syyllisyys" olisi todistajan motiivi?
Onko tämmöistä motiivia edes olemassakaan, edes teoriassa?
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttää että Tolvanenkin voi olla noin pihalla jutussa. Olen pitänyt järkimiehenä. Ei kai hän esitä, että "syyllisyys" olisi todistajan motiivi?
Onko tämmöistä motiivia edes olemassakaan, edes teoriassa?
Kuvakaappaus googlesta
Vierailija kirjoitti:
Martina Aitolehden
Vierailija kirjoitti:
YLE:kö saa kehitellä salaliittoteorioita ja muut ei?
Mikä motiivi MOT:n tekijöillä on kyseenalaistaa tuomio? Se pitäisi selvittää.
Olisiko jotain kohtaamisia "julkkis" osapuolten kanssa ja päätetty uskoa jotain baarinuokkujia ja tehty juttu asiasta?
Muka peitelty nimi
Tosi selvää että martinan stephanie sisko on Susa
Vierailija kirjoitti:
Muka peitelty nimi
Tosi selvää että martinan stephanie sisko on Susa
Niinpä. Siksi itse ekana tuon Martinan nimen mainitsin vaikka en muuten täällä mihinkään keskusteluihin kommentoi. Tästä on kirjoitettu ihan nimet mainiten uutisissa aiemmin, ja jo tuon "Vantaan Ilolan" mainitsemalla kuka tahansa voi alle minuutissa googlata mistä on kyse. Samalla vaivalla olisivat uutisissa maininneet rehellisesti kenestä puhutaan.
Poliisit kämmäsivät tuonkin