Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kiinnität huomiota siisteydessä ja sisustuksessa vieraillessasi toisten kotona?

Vierailija
27.02.2021 |

Mitä ihailet ja mitä paheksut?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan vessan siisteyteen kiinnitän huomiota, eikä senkään tarvitse olla kiillotettu. Lähipiirin koostuu perussiisteistä ihmisistä, ei kenenkään koti mikään läävä ole ikinä ollut.

Vierailija
2/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en erityisesti arvostele, mutta ihastun rohkeasta omannäköisestä sisustuksesta, vaikka olisi ”ruma”. En pahastu sotkua kunhan ei ole terveysriski. Ainoa mikä häiritsee, on tunkkainen haju/ilma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole todellakaan tarvetta tällaiseen tarkasteluun. Perustele, miksi sinun täytyy tehdä tupatarkastuksia?

Vierailija
4/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustusta katson ja mitä värejä mutta en siisteyteen en o menossa tekemään mitään siivoustarkastusta ja oon ihmetellyt sitä kun jotkut väittää että on sekasta ja missään muualla ei ollu mitään tavaroita paitsi pöydällä ja ihmettelen miksi ei pöydällä saisi tavaroita olla sitä vartenhan se myöskin on.

Vierailija
5/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole todellakaan tarvetta tällaiseen tarkasteluun. Perustele, miksi sinun täytyy tehdä tupatarkastuksia?

Kuljetko yleensäkin ilman aisteja tajuamatta ympäristöstäsi yhtään mitään?

Vierailija
6/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen, jos on näyttävää taidetta seinillä. Mitähän paheksuisin? Likaista vessaa varmaankin.

Vierailija
7/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuun yms. muut jutut voi tarkistaa sitten myöhemmin kuvista.

Vierailija
8/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipaisen aina taulujen kehyksien päältä. Peilikaapin tarkastan ja inventoin.

Vierailija
9/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhoidetut viherkasvit on aina ilo silmälle. Sisustusta on kiva katsella jos se kuvastaa asukkaiden persoonaa - tavaraa saa olla esillä. Ainoa sisustus mistä en pidä on hyvin pelkistetty ja väritön. Siisteys on minulle se ja sama kunhan on sellainen fiilis että tarjottavia uskaltaa syödä ja vessassa voi käydä.

Vierailija
10/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä geometrisiä kuvioita ja mustavalkosisustuksia. Ei muuten, mutta migreeni iskee.

Vierailija
11/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vessan ois syytä olla puhdas.

Vierailija
12/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisilmettä, vessaa ja keittiön siisteyttä katson. Koti saa olla kodikas ja persoonallinen. Ihailen, jos on taidetta tai sisustusesineitä tai jotain omaperäistä.

Vierailija
13/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun sitä tai ihmettelen jos pyydetään vieraita eikä ole vessaa viitsitty siivota, koska siellä luultavasti vieraat käyvät ja samoin keittiö, eteinen ja olkkari olisi hyvä olla ihan ok.

Vierailija
14/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ever kato kenenkään kotia sillä silmällä.

Vierailija
15/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kauniisti sisustettu koti niin sitä varmasti ihastelee ja kaikissa kodeissa on jotain hienoja yksityiskohtia.

Vierailija
16/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkaltaisten tupatarkastajien takia en kutsu vieraita. Pirskeet jossain vuokratilassa pitopalvelun toimesta jne. Oma koti on pyhä, sinne ei kaivata makutuomareita.

Vierailija
17/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuun yms. muut jutut voi tarkistaa sitten myöhemmin kuvista.

Mitähän ihmettä taas? Kuvaatko kaikki kyläilykohteesi?

Vierailija
18/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen keskiluokkaista omistusasumista. Paheksun vastuutonta vuokratuhnuttelua. Kyllähän keskiluokkainen rakkaudella sisustettu OMISTUSASUNTO on aina miellyttävä vierailukohde, jota jokainen sitten rakentaa itsensä näköiseksi.

Vierailija
19/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa lähinnä Ikean kalusteet, tai jyskin ymv, arvostan laadukkaita huonakaluja ja persoonallisuutta, se että on samanlainen koti kuin muilla, kertoo ihmisestä hyvin paljon.

Vierailija
20/21 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisustusta katson ja mitä värejä mutta en siisteyteen en o menossa tekemään mitään siivoustarkastusta ja oon ihmetellyt sitä kun jotkut väittää että on sekasta ja missään muualla ei ollu mitään tavaroita paitsi pöydällä ja ihmettelen miksi ei pöydällä saisi tavaroita olla sitä vartenhan se myöskin on.

En ajatellut ’siisteyttä' vähentäväksi, sitä, että on tavaroita esillä. Vaan puhtautta.

Minulle puhtaus ja hygieenisyys merkkaa vierailijana eniten.

Toki havainnoin paljon muutakin, mihis ne silmänsä laittaisi?

Voi siis tehdä havaintoja arvostelematta. Tätä eivät kaikki tajua.

Jos sanon "onpas valkoista","onpas värikästä" tai "onpas mustaa", tarkoitan juuri sitä, ilman arvolatausta.

Jos paikassa asuu lapsia, siellä on tod näk lasten leikkejä ja tekemisiä näkyvillä. Nekin huomaan väkisin.

En tutki kenenkään kaappeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan