Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi tuntuu paremmalta ei-posliinina

Vierailija
27.02.2021 |

Iho ärtyy siinä määrin, että aiheuttaa yhdynnän aikana epämiellyttäviä tuntemuksia. Jotenkin, kun on karvoitusta ja iho normitilassa, nautin paljon enemmän.

Onkohan tämä kovinkin yleistä?

En tosiaankaan aio kenenkään miehen mieliksi sheivata posliiniksi, jos en kerta itse nauti. Toki siistin karvoituksen lyhyeksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on karvoituksen tarkoitus. Se pehmentää ja estää hankauksen.

Vierailija
2/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä näin miehenäkin, sheivailin monta vuotta varren ihan juureen asti koska tuntuu omaan käteen kivalta ja näyttää hyvältä, mut pannessa huomannut että lyhyehkö karvoitus varren juuressa itse asiassa tuntuu paremmalta, lisää jotenkin tuntumaa. Rouvalla saa kans olla karvaa, tosin ei haittaa jos hiukan lyhyemmäksi trimmattu niin suuseksissä mukavampi kuin pitkän karvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Non niin. Nyt kaikki ulos nauttimaan raikkaasta ilmasta ja auringonpaisteesta. Naama pois ruudusta ja ottakaa lapset myös mukaan jos on.

Moikka, lähden tästä muutaman tunnin happihyppelylle.

Vierailija
4/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Non niin. Nyt kaikki ulos nauttimaan raikkaasta ilmasta ja auringonpaisteesta. Naama pois ruudusta ja ottakaa lapset myös mukaan jos on.

Ole hyvä, ei tule ikävä.

Vierailija
5/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä positiivisuudesta mitä oot tuonut palstalle!

Vierailija
6/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas kosketus tuntuu paremmalta paljaalla iholla, kuin karvojen läpi. Ja on mulla ainakin tuntoa myös ulommissa häppäreissä, missä ne karvat kasvaa. Ja kun sokeroi, ei tule sänkeä.

Vierailija
7/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas kosketus tuntuu paremmalta paljaalla iholla, kuin karvojen läpi. Ja on mulla ainakin tuntoa myös ulommissa häppäreissä, missä ne karvat kasvaa. Ja kun sokeroi, ei tule sänkeä.

Mikä kenestäkin tuntuu hyvältä, parastahan on et ihmiset on erilaisia. Itse vain ajelen, ja tuleehan siitä vastasheivatusta kalusta aika hyvä fiilis, alushousujen kangas hyväilee miellyttävästi jne...

Mut tajuan apn pointin toki, tärkeintä että tietää noin tarkasti mikä on itselle parhaan tuntuista. Ja itse tykkään molemmista tyyleistä. 😉

Nyt päiväksi ulos, kevät!

Vierailija
8/8 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kenestäkin tuntuu hyvältä, parastahan on et ihmiset on erilaisia. Itse vain ajelen, ja tuleehan siitä vastasheivatusta kalusta aika hyvä fiilis, alushousujen kangas hyväilee miellyttävästi jne...

Mut tajuan apn pointin toki, tärkeintä että tietää noin tarkasti mikä on itselle parhaan tuntuista. Ja itse tykkään molemmista tyyleistä. 😉

Nyt päiväksi ulos, kevät!

Saattaa kuullostaa vähän naurettavaltakin, mutta mä olen pitänyt kullin vartta sileänä pinsettimenetelmällä. Kuullostaa työläältä, mutta palkitsee kun kalu pysyy aivan täysin sileänä parikin viikkoa. Sheivaamalla taas vaimo voi valittaa pistelystä vaikka samana iltana. Hän nyt muutenkin tykkää vain karvoista, joten sen vuoksi pidänkin vain varren karvattomana, ihan oman mukavamman tuntemuksen vuoksi. Jos ei vaimolle olisi väliä, niin saattaisin pitää pääsääntöisesti aivan paljaana, vaikkei se enää pinsettihommana onnistuisikaan.