Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luota ensivaikutelmaan. On ihmisiä jotka näkevät ensivaikutelman läpikin. Esimerkiksi tiettyjä piirteitä kierouden, ilkeyden ja juoruilun.

Vierailija
26.02.2021 |

Eräs vanha rouva totesi kerran minulle, että :"Tunteet ovat viisaat".

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löpiset jaskaa. Puhun vartissa sinut pyörryksiin ja tarjoamaan minulle illallisen ja itsesi.

Vierailija
2/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteellisen tutkimuksen mukaan ensivaikutelma on useimmissa tapauksissa väärä. Jopa yli 70% tapauksista oli väärintulkintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset luottavat ensivaikutelmaan. Ensivaikutelma on yleensä se perusilme, johon ei itse voi vaikuttaa.

Eli ihmiset luulevat olevansa maagisia ajatuksenlukijoita, vaikka oikeasti tekevät päätelmät sen perusteella missä asennossa toisen suupieli on ollut syntymästä asti.

Vierailija
4/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä näen asiat ja ihmiset mutta harvoin nähdään "takas"?

Tiedän jopa kuinka tulee joissain asioissa käymään. Ja on monesti käynyt.

Nytkin tiedän mitä kommenttia tulossa.

Vierailija
5/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten 40-50 välillä alkaa naama muistuttaa oikeaa luonnetta.

Silmäpilke puuttuu katkerilta 😃

Vierailija
6/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

noup, luotan tekoihin. 

Vierailija
7/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista koska olisin tehnyt väärän arvion. Joko en muodosta ihmisestä mitään mielikuvaa koska en tarvitse sitä tietoa tai sitten muodostan koska tarvitsen sen tiedon. Näissä tapauksissa en ole väärässä ollut.

Vierailija
8/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt muista koska olisin tehnyt väärän arvion. Joko en muodosta ihmisestä mitään mielikuvaa koska en tarvitse sitä tietoa tai sitten muodostan koska tarvitsen sen tiedon. Näissä tapauksissa en ole väärässä ollut.

Millaisia mielikuvia muodostat ja miten?

Vierailija
9/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan ensivaikutelmaan. Se kertoo ihmisestä niin paljon.

Vierailija
10/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan ensivaikutelmaan. Se kertoo ihmisestä niin paljon.

Kuten mitä kertoo?

Vierailija
11/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin tuli pariksi kuukaudeksi sijainen. Hänen astuessaan ovesta sisään tiesin, että hänessä on jotain outoa. Ensimmäisen viikon aikana laitoin sosiaaliseen mediaan estot päälle, että minua ei tarvitse sieltä löytää. En halunnut kertoa itsestäni hänelle mitään ylimääräistä. Kaiken aikaa oli tunne, että on vaarallinen ihminen, jos hankaluuksiin hänen kanssaan joutuu.

Työnteko olikin oma lukunsa, eikä ollutkaan loppujen lopuksi koko sovittua työaikaa töissä.

Vierailija
12/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näissä nyt perää. Epämiellyttävä olo jostain henkilöstä ei synny tyhjästä ja kyllä sellaisella on tarkoitus ettei joka kerta tarvi oppia kaikkea kantapään kautta. Itse olen ainakin ollut oikeassa joka kerta. Kaikista henkilöistä, suurimmasta osasta ihmisiä, ei tule mitään erityistä ensivaikutelmaa tai ”oloja” vaan ovat neutraaleja. Mutta ne joista vaisto huikkii jotain epäilyttävää niin ovat kyllä paikkansa pitäneet vaikka kuinka olisi antanut mahdollisuuden tuntea toisin.