Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihana mies muuttuu..

Hajalla
26.02.2021 |

Miksi ihana mies muuttuu ihan muuksi suhteen aikana?
Alkoholia kuluu joka on päivä. Ei halua osallistua mihinkään. Kiukuttelee, puhuu rumasti..

Vaikka kuinka itse olisin mukava ja ystävällinen... Kaikki kääntyy jotenkin ihmeellisesti minun syyttelyksi.. ei osallistu enää kotitöihin..
Esim jos pyytyy siivotaanko yhdessä.. mies vastaa ei tarvitse... No ei tietenkään tarvitse koska tietää että minä kyllä siivoan vaikka hän ei osallistu.. :( harmittaa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti väkivaltainen mies, joka ei välitä sinusta. Rakastava mies kohtelee hyvin.

Lähde lätkimään. Sinun tehtäväsi ei ole parantaa miestä, etkä edes voi tehdä sitä. Se on terapeutin ja miehen oma tehtävä.

Vierailija
2/8 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelit monta hyvää syytä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ukko mieheen joka tuottaa sinulle puhdasta iloa.

Sellaiseen tervehenkiseen kaiffariin joita onneksi on !

Pas-kaako tuollaisen köhnöttäjän antaa syödä omaa ainutkertaista elämäänsä? Lähe meneen jo.

Vierailija
4/8 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siivottasiko tänään?"

"Ööö.. ei tarvi...pruittss...rrröyhh...öyhhh, siirry sivuun tv:n ja kaljakorin edestä , äläkä mee nettiin ku mä meen sinne pelittään kohta....ööööörrrgghhh...prruiiitss.."

Vierailija
5/8 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuttuu? Seura tekee kaltaisekseen. Se voi olla sinun seura tai työkaverit ja esimies.

Vierailija
6/8 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut sellainen alusta asti ja vain esitti ihanaa. Täydestä meni.

Vierailija
7/8 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ensimmäistä kertaa suhteessa, jossa mies olikin ihan jotain muuta kuin antoi ymmärtää. Opin kantapään kautta tästä, että pitää erota heti eikä jäädä hetkeksikään ihmettelemään! Ei se muutu enää takaisin ihanaksi, kun kerran on vieraskorean käytöksen karistanut. Eikä luottamus enää palaa.

Vierailija
8/8 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Näinhän se on luottamus ei enää palaa.. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme