Mistä mä olen jonkun taudin voinut saada?
Sinänsä hyvin tyypillistä mulle, että kun loma alkaa, minä sairastun. Mutta nyt en kyllä tajua, mistä olen tämän mikä-lie-tauti-onkaan saanut. No eilen kävin kaupassa illalla, 10 minuuttia. Sieltäkö mä tämän nappasin? Selvästi on kuume nousemassa, tunnistan olotilan ja lihassäryn. Orastava kaktus kurkussa. Päätä särkee. Ehkä kuvittelen, elän vielä siinä toivossa.
Kommentit (10)
No et sä eilen sitä napannut, milloin kävit jossain aikaisemmin?
Edellisen kerran kävin kaupassa reilu viikko sitten. Etätöissä olen ollut jo kuukausia, salilla en ole käynyt viikkoihin.
Usein tauti tarttuu yleisistä vessoista.
Miehelläni on kaksi kertaa ollut tippuri.
Ensimmäisellä kerralla hän sai sen Riihimäen rautatieaseman vessasta ja toisella kerralla Oulun lentoaseman vessasta.
Mieheni joutuu matkustelemaan Suomessa työnsä puolesta jonkin verran.
Nyt olen varoittanut häntä, ettei käyttäisi yleisiä vessoja reissuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Edellisen kerran kävin kaupassa reilu viikko sitten. Etätöissä olen ollut jo kuukausia, salilla en ole käynyt viikkoihin.
No eiköhän se sieltä kaupasta tullut.
Emma K. kirjoitti:
Ensimmäisellä kerralla hän sai sen Riihimäen rautatieaseman vessasta ja toisella kerralla Oulun lentoaseman vessasta.
Tää oli hyvä :D
Tunnolliset ihmiset sairastuvat lähinnä lomien ja viikonloppujen ajaksi. Tämä on ihan tutkittua tietoa.
Emma K. kirjoitti:
Vaikee se on pidätellä,jos oon meinaan usiamman päivän reissulla. Vai meinaatkos,että johonkin puskan juurehen kusisin ja kakkisin?
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Nyt olen varoittanut häntä, ettei käyttäisi yleisiä vessoja reissuillaan.Tää oli hyvä :D
.......... :D
Vierailija kirjoitti:
Tunnolliset ihmiset sairastuvat lähinnä lomien ja viikonloppujen ajaksi. Tämä on ihan tutkittua tietoa.
Stressi laukeaa ja vastustuskyky laskee.
Samaa mietin minäkin kerran, kun en edes kolmeen viikkoon ollut nähnyt yhtään ihmistä.