Nainen, kuinka usein nypit viikset?
Ja mikä ois paras keino niiden poissaamiseksi? Itellä tummia viiksikarvoja...
Kommentit (10)
En koskaan eikä mulla ole yhtään tummempaa haituvaakaan kasvoissa (paitsi ripset ja kulmat). Vaikka olen tumma brunette ja muuten aika suht karvainen, todella paksu tukka jne. Onpa yksi asia kunnossa eikä viiksiä kasva.
Höylään pois n. kerran viikossa. Mulla on hentoa mustaa karvaa ylähuuli täynnä :D Menis 2 tuntia nyppiä yksitellen.
Vierailija kirjoitti:
Ostin epicaren ja rullaan sillä
Toimiiko hyvin?
ei oo mitään, tai sit on ja ne on ihan vaaleita joten en nypi
En koskaan. Olen niin blondi, ettei ne haittaa.
Ei ole viiksiä, mutta vuosien myötä alkaa kasvaa eri kohtiin naamavärkkiä yksittäisiä piikkilankakarvoja, sekä mustia että vaaleita. Koska kaikki kasvavat eri tahtia, pidän kylppärissä kulmapinsettejä, ja kiskon karvoja liki päivittäin. Sormi hakeutuu vähän väliä tunnustelemaan leukakarvoja ja luomesta kasvavia inhokkeja. Ällöä niitä ja nautin suunnattomasti, kun saan kiskaistua pienen töjön juurineen. Usein vielä töpötän pinsetissä olevaa karvaa toisen käden sormella, kun olen niin tyytyväinen saatuani sen perkeleen kiskottua irti. Nih!
En koskaan. "Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville". Olen sitten varmaan paha. Ei ole mitään viiksen tapaistakaan, ei edes vaaleita muita paksumpia karvoja, vaikka ikää on jo 57 vuotta.
Ei ole kokonaisia viiksiä, mutta välillä tulee yksittäinen karva. Kun huomaan, nypin pois. Yhteen naamassa olevaan luomeen kasvaa paksu tumma karva, sen nypin ehkä 3-4 viikon välein, kun alkaa taas näkyä.