720 uutta tartuntaa!!!
Kommentit (363)
Suomessa ollaan ihan sekaisin. Mitään ei tehdä ajoissa eikä edes baareja saatu kiinni ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki: 237 tartuntaa
- Vantaa: 103 tartuntaa
- Rauma: 95 tartuntaa (=telakan vierastyöläiset)
- Espoo: 71 tartuntaa
Näistä jo tulee yli 500.
Tilanne on hyvin rauhallinen suuressa osassa maata.
Kun nyt saataisiin Uusimaa ja vierastyöläiset hillittyä.Rauma painii isojen kaupunkien sarjassa! Jokohan helsinkiläiset alkavat käyttämään kiltisti maskeja vai pitääkö vielä kiukutella Vapaavuoren malliin?
voi helvetti teidän maskijankkaajien kanssa!!! Maskit edelleenkään eivät estä tartuntoja, päinvastoin, ovat oikeita bakteeri- ja viruspesäkkeitä ja niitä kun pyörii tuolla ympäriinsä niin saastuttavat lisäksi. Ainoastaan välimatkan pitäminen auttaa altistumasta
Riittääkö kolme huutomerkkiä?
Sanoman toimittaja on aloittanut viikonlopun vieton korkkaamalla keskikaljan ja aloittamalla trollaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä jo tulee yli 500.
Kun nyt saataisiin Uusimaa ja vierastyöläiset hillittyä.Rauma painii isojen kaupunkien sarjassa! Jokohan helsinkiläiset alkavat käyttämään kiltisti maskeja vai pitääkö vielä kiukutella Vapaavuoren malliin?
Helsingissä käytetään maskeja. Jotkut urpot eivät.
Noniin, Pirkanmaalla ei siirrytäkään etäopetukseen. Se siitä "Suomen sulusta". Tämähän on täysin vastoin hallituksen suositusta, jonka mukaan myös kiihtymisvaiheiden alueilla pitäisi ottaa käyttöön nämä toimenpiteet, esim. 6 hengen kokoontumisrajoitus!! Lähtevät nyt hiihtolomille ympäri Suomea ja tulevat sitten suoraan kouluihin levittämään tätä. Mitään turvavälejä ei voida kouluissa pitää ja ryhmät on valtavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä jo tulee yli 500.
voi helvetti teidän maskijankkaajien kanssa!!! Maskit edelleenkään eivät estä tartuntoja, päinvastoin, ovat oikeita bakteeri- ja viruspesäkkeitä ja niitä kun pyörii tuolla ympäriinsä niin saastuttavat lisäksi. Ainoastaan välimatkan pitäminen auttaa altistumasta
Minun mielestä aikuinen joka ei käytä maskia joukkoliikenteessä tai kaupassa on moukka. Jokainen haluaa tämän tilanteen loppuvan! Ihan samat on säännöt kaikille.
Täähän etenee täsmälleen hallituksen viimekesäisen suunnitelman mukaan. Siinä oli, että rajoituksia tehdään, kun tartuntoja yli 1000/päivä. Eli hybridimallista ei luovuta. Tämä selvä, mä en aio piitata enää pätkääkään "vahvoista suosituksista", mutta seuraan toki "tarkalla korvalla" tilanteen kehittymistä. Huoh..
Norja laittoi jo kuukausi aiemmin kaikki tartunnat kuriin tiukilla rajoituksilla.
So*mpans*seille ulkonaliikkumiskielto niin saadaan virus kuriin
Vierailija kirjoitti:
Siis. Mä peukutin tätä vaikka vihaan rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin 2 % saa jotain vakavaa, 98 % selviää ilman mitään jälkiä saati sitten kuolemaa. Eli miettikää aina mikä noista päivän luvuista on se 2 %, tässä tapauksessa se on n. 14. Ikävä kohtalo tietysti niille 14:lle, mutta sellaista elämä on, tauteja on liikkunut ennenkin. Ja 14 on todella vähän.
Kyllä se on suurempi osuus joka saa pysyvää haittaa, 20% on lähempänä totuutta.
EVVK. Olen rokotettu eli 95% suojattu. Ensi vkonloppuna lähtö taas Viroon kun kultturitapahtumia ei stadissa ole. Älkää antako koronan rajoittaa elämää liikaa sillä se alkaa ahdistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Norja laittoi jo kuukausi aiemmin kaikki tartunnat kuriin tiukilla rajoituksilla.
Norjassa oli eilen 551 ja tänään 305 uutta tartuntaa eli ei siellä tilanne ihan hallinnassa ole. Tuolta löytyy lisätietoa https://www.vg.no/spesial/corona/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä jo tulee yli 500.
Minun mielestä aikuinen joka ei käytä maskia joukkoliikenteessä tai kaupassa on moukka. Jokainen haluaa tämän tilanteen loppuvan! Ihan samat on säännöt kaikille.
Samaa mieltä. Ymmärrän terveyssyyt, mutta suurin osa niihin vetoajista valehtelee tai liioittelee. Nämä turtiaiset ja peuravirrat on säälittäviä 🤬
Vierailija kirjoitti:
EVVK. Olen rokotettu eli 95% suojattu. Ensi vkonloppuna lähtö taas Viroon kun kultturitapahtumia ei stadissa ole. Älkää antako koronan rajoittaa elämää liikaa sillä se alkaa ahdistamaan.
Toivottavasti kaltaisesi itsekäs paska saa koronan ja oikein pahana vieläpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis. Mä peukutin tätä vaikka vihaan rasismia.
Rasismi ja realismi on kaksi eri asiaa
Vierailija kirjoitti:
Eläimet eivät pääse eläintarhoista mihinkään.
Suukapula sulle, lääkkeet kitusiin ja hoitoon välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän olisi itsekäs paska, jos hänet on rokotettu? Avaapa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän olisi itsekäs paska, jos hänet on rokotettu? Avaapa vähän.
Matkustaa tarpeettomasti korona-aikana ensinnäkin. Rokote ei myöskään takaa, ettet sairastu.
eri
No niin, nyt on sitten korona osunut tuulettimeen. Kohta ollaan maailman ykkösenä, Ruotsikin jää kauaksi taakse.