Ei ole kuin ajan kysymys milloin saan koronan.
En enää edes mieti saanko koronan vai en. Saan sen, mutta ajankohtaa en tiedä. Maskiton työkaveri aivasteli ja niisteli nenäänsä pitkin päivää. Yhteistyöpalaverissa suurimalla osalla osallistujista ei ollut maskia, koska kuulemma turvaväli riittää pienessä neuvotteluhuoneessa ja niin edelleen. Tätä se on jokaikinen työpäivä.
En yhtään ihmettele, että ei saada tätä virusta kukistettua.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole kuultu etätöistä tai etäkokouksista? Itse ainakin tekisin työnantajalle valituksen, koska työnantaja vastaa työsuojelusta ja siitä, että työpaikalla on turvallista olla.
Vastaan: kyllä on. Silti osa työntekijöistä toimii niin kuin aina ennenkin. Olen sellaisessa asemassa, että ylempi määrää miten toimitaan. Osa juoksee edelleen kasvokkaisissa palavereissa koko ajan. Kahvihuoneessa istutaan vierekkäin isolla joukolla, maskisuositus on yleisissä tiloissa eikä kukaan pidä maskia (ei edes esimies) ja niin edelleen...
Olisit käyttänyt kunnon maskia ja suojalaseja tai visiiriä. Ihan omaa typeryyttä istua siellä ilman ilman. Ei auta siis valittaa, jos on yhtä typerä kuin muutkin..
Mä olen viime keväästä asti odottanut tartuntaa, mutta ei ole tullut, vaikka kaupoissa olen käynyt ja muutenkin elänyt niin normaalia elämää kuin rajoitusten puitteissa voi elää.
Missä idioottipaikassa olet töissä? Ottaisin kuvia typeryksistä ja jos koronaa tulisi, niin lähettäisin ne eteenpäin johonkin sopivaan paikkaan.
Mä en odottanut, en käynyt missään, sain 3 kuukautta sitten lievän koronan, vieläkään ei ole hajuaisti palannut. On tämä tauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole kuultu etätöistä tai etäkokouksista? Itse ainakin tekisin työnantajalle valituksen, koska työnantaja vastaa työsuojelusta ja siitä, että työpaikalla on turvallista olla.
Vastaan: kyllä on. Silti osa työntekijöistä toimii niin kuin aina ennenkin. Olen sellaisessa asemassa, että ylempi määrää miten toimitaan. Osa juoksee edelleen kasvokkaisissa palavereissa koko ajan. Kahvihuoneessa istutaan vierekkäin isolla joukolla, maskisuositus on yleisissä tiloissa eikä kukaan pidä maskia (ei edes esimies) ja niin edelleen...
No miksi ihmeessä sinun pitää sitten mennä sinne niiden maskittomien pärskijöitten joukkoon istumaan jos voisit tehdä etänäkin? Että pääset valittamaan tilanteesta niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen viime keväästä asti odottanut tartuntaa, mutta ei ole tullut, vaikka kaupoissa olen käynyt ja muutenkin elänyt niin normaalia elämää kuin rajoitusten puitteissa voi elää.
Jaa, minä en ole odottanut tartuntaa, vaikka olen ihan normaalisti käynyt kodin ulkopuolella töissä, kaupoissa ja elänyt aika normaaliin tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä sinun pitää sitten mennä sinne niiden maskittomien pärskijöitten joukkoon istumaan jos voisit tehdä etänäkin? Että pääset valittamaan tilanteesta niinkö?
Niinpä. Mutku ap on hieman yksinkertainen.
Vastaan: ekanakin: pidän itse ostamiani ffp2-maskeja töissä aina. Täysin yllätyksenä tuli tilanne, jossa toisen ammattialan viranomaiset eivät maskeja palaverissa pitäneet. Jos olisin tiennyt, en todellakaan olisi suostunut menemään tähän työtehtävään. Itse teen kaiken mahdollisen etänä, tähän jouduin ylemmän käskystä. Luulisi olevan päivänselvää nykypäivänä, että työntekijät turvaavat toisensa ja estävät viruksen leviämisen työpaikasta toiseen.
Mutta näin ei näköjään ole.