Mistä treffisovelluksesta tai -sivustosta voi löytää vähän älyllisempää ja rauhallisempaa seuraa?
Itse olen kotona viihtyvä ja lukeva nörtti joka tykkäisi puhua tieteestä ja sci fistä ym. Mutta en vaan löydä henkistäni seuraa mistään, lähinnä autonrassaajia ja salikolleja tulee vastaan. Osaako joku suositella jotain hyvää sivustoa?
Kommentit (12)
Mulle ei siis ole väliä ammatilla, mun puolesta voi tehdä työkseen mitä tahansa kunhan kiinnostuksen kohteet mätsää sillä tasolla että on yhteistä puhuttavaa. Nykypäivänähän on paljon akateemisia duunareita jne.
Mä olen tässä. Mutta en ole enää vapaana :-S
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinut bongattiin? Olepa nyt jotenkin hyödyksi
Miksei tuollaisia muka olisi kaikissa sovelluksissa?
Ehkä sitä ei vain heti tuoda esille, koska ulkonäöllä ja pinnallahan noissa pääosin pelataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli ihan perinteinen deitti.net, yllätyin itsekin. Okcupidia kokeilin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli ihan perinteinen deitti.net, yllätyin itsekin. Okcupidia kokeilin myös.
Onko tämä ihan legit sivusto? Tulee ekana mieleen ne missä viestis maksullisia ja vedetään miehiä höplästä.
mun sähköposti. voin nuolla pilluasi kun pelaat tai luet scifiä.
Riittääkö valeälykäs pseudointelektuelli?
Sama ongelma. Ja kun en haluaisi laittaa kuviani nettiin.
OkCupidista puuttuvat ne välimerkkejä käyttämättömät amispölöt ja "ota selvää;)"-tyyppiset lähes tyhjät profiilit.
Vastapainona siellä tosin ulkomaalaiset miehet laittelevat enemmän "hello beutiful" -viestejään.
Mutta sun etsimää miestyyppiä ei varmaan ole joka oksalla, sun pitää vaan oppia seulomaan sopivat tapaukset.
Me aloitusviestin kaltaiset miehet (ja naiset) ehkä olemme niitä, jotka saattavat olla deittisovelluksissa, mutta emme ehkä ole niitä, jotka osaavat tehdä iskevän profiilin tai ottaa itsestämme kiinnostavia kuvia. Emme ehkä osaa kertoa merkkirajoituksen sallimassa tilassa sitä olennaista itsestämme ja ehkä emme matchin tullessa kohdalle ole niitä, jotka osaavat hurmata tai flirttailla, mutta uskon, että olemme omillamme, jos löytyy vastapuolelle joku, joka on samoista asioista kiinnostunut ja jonka kanssa on näistä asioista helppoa sekä luonnollista jutella. Kai se on vain etsittävä ja luotettava, että tunnistaa sellaiset ihmiset, jotka vaikuttavat itselle oikeilta ja sopivilta.
Löysin älykkään ja rauhallisen teknologia-alalla olevan DI:n Häppäristä. Nappasin pois vapailta markkinoilta saman tien.