Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautitko kaupassa käymisestä?

Vierailija
25.02.2021 |

Minä en. Tilaan ruuat suoraan noutopisteeseen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, haluun nähdä ihmisiä.

Vierailija
2/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan. Noin joka toinen, kolmas kerta se on ihan kivaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Isot marketit kuten cittarit ovat suosikkejani. Voisin viettää niissä tuntikausia ja katsella tuotteita ja ostaa kaikenlaista.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää.

Nyt siitä on tullut vastenmielistä.

Ennen se oli yksi suurimpia ilojani ja huvejani.

No, säästyy rahaa

Vierailija
5/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en, normaalisti ihan kiva pyöriä ja katsella. En shoppaile esim vaatteita, mutta ruokahyllyjä on kiva tutkia.

Vierailija
6/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tykkään tilata ruuat kotiin nykyään. Luksusta! Joku toinen keräilee ja kantaa, ei tartte tehdä mitään.

Vierailija
7/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen koronaa tapana käydä kaupassa päivittäin. Mä sain jotain mielihyvää siitä.

Nykyään käyn kerran tai kaksi kertaa viikossa kaupassa.

Vierailija
8/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa? Mä nimenomaan inhoan nähdä toisia tossa tilanteessa. Varsinkin tuttuja.

Vierailija
9/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nautin etenkin suurista kauppakeskuksista. En ikinä haluaisi tilata ruokia, haluan itse valita ja samalla saa autokin liikettä etenkin pakkasilla. Etenkin, jos näkee entisiä työkavereita, vaihdan kuulumiset. Olen eläkkeellä, ja on aikaa.

Vierailija
10/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa? Mä nimenomaan inhoan nähdä toisia tossa tilanteessa. Varsinkin tuttuja.

Kaikki ei elä samanlaista elämää kuin sinä.

Omassa arjessani on hyvin vähän kontakteja ja kaupassa käynti piristää huimasti. On niitä masentaviakin ihmisiä, mutta suurimmaksi osaksi ihmisillä on piristävä vaikutus. En kummiskaan jää kauppaan asumaan.

Olen sinua edeltävä kommentoija.

Vierailija
11/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En näe muutenkaan paljon ihmisiä, mutta kaupassakäynti tuntuu nykyään vain rasitteelta. Korona vähensi kerta viikkoon, mutta sekään ei ole tarpeeksi harvoin.

Vierailija
12/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen jälkeen kun hehkeä kassaneiti lopetti työnsä. Nykyään harmaata pakkopullaa, tyhjiä käytäviä, turha tavarapaljous ja räikeä valaistus, mikä ei pysty valaisemaan kaipauksesta riutuvaa sieluani.

13/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nautin, en aina. Varsinkin jos on jokin uusi vaate tai kengät tai asuste, on kiva mennä ihmisten ilmoille.

Tykkään myös kävelymatkoista kauppaan ja takaisin.

Kaupasta kotiin palaaminen on kivaa, kun on ostanut ainekset johonkin hyvään ruokaan tai jälkiruokaan. Joten sitä silmällä pitäen tykkään käydä kaupassa. 

Vierailija
14/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks höntti tästä lähiöstä näköjään tykkää ku pittää usiasti päiväsä käyä hakkeen pikku määrä tölkkikaljaa. eeeeikä mittää maskia tai käsidesiäkään. on sitä monneen junnaan.

🙄

Vierailija
15/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaverin kanssa on kiva käydä vaan kattomassa kaikkee.

Vierailija
16/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tilaan melkein kaiken netistä, ellei ole pakko sovittaa. Tilaan ruuatkin kotiin kuljetettuna. 

Vierailija
17/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla, tutkin ruokareseptejä ja naputtelen nettikauppaan ostokset. Joku kerää, kantaa ja kuljettaa ostokset kotiovelleni. Nautin!

Vierailija
18/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika neutraalisti ajattelen. Pakkohan siellä on käydä jollei tilaa ruuat kotiin. Joskus se on ok mutta joskus pakkopullaa. Välttämätön hyvä tai paha, jotakin sieltä väliltä. En mene ihmisten takia. 

Vierailija
19/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti, etenkään vaate- tai ruokakaupoissa käymisestä. Ja inhoan supermarketteja. Tilannut kotiintoimituksella ruoat jo pari vuotta ja suosin verkkokauppoja muutenkin.

Vierailija
20/28 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nautin. 

Hoidan kotona kolmea alle viisivuotiasta. 

Luksusta kun mies tulee töistä niin mä painun yksin kauppaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä