Nautitko kaupassa käymisestä?
Kommentit (28)
Toisinaan. Noin joka toinen, kolmas kerta se on ihan kivaa.
Tykkään. Isot marketit kuten cittarit ovat suosikkejani. Voisin viettää niissä tuntikausia ja katsella tuotteita ja ostaa kaikenlaista.
🇺🇦🇮🇱
En enää.
Nyt siitä on tullut vastenmielistä.
Ennen se oli yksi suurimpia ilojani ja huvejani.
No, säästyy rahaa
Nykyään en, normaalisti ihan kiva pyöriä ja katsella. En shoppaile esim vaatteita, mutta ruokahyllyjä on kiva tutkia.
En. Tykkään tilata ruuat kotiin nykyään. Luksusta! Joku toinen keräilee ja kantaa, ei tartte tehdä mitään.
Mulla oli ennen koronaa tapana käydä kaupassa päivittäin. Mä sain jotain mielihyvää siitä.
Nykyään käyn kerran tai kaksi kertaa viikossa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, haluun nähdä ihmisiä.
Kaupassa? Mä nimenomaan inhoan nähdä toisia tossa tilanteessa. Varsinkin tuttuja.
Kyllä nautin etenkin suurista kauppakeskuksista. En ikinä haluaisi tilata ruokia, haluan itse valita ja samalla saa autokin liikettä etenkin pakkasilla. Etenkin, jos näkee entisiä työkavereita, vaihdan kuulumiset. Olen eläkkeellä, ja on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa? Mä nimenomaan inhoan nähdä toisia tossa tilanteessa. Varsinkin tuttuja.
Kaikki ei elä samanlaista elämää kuin sinä.
Omassa arjessani on hyvin vähän kontakteja ja kaupassa käynti piristää huimasti. On niitä masentaviakin ihmisiä, mutta suurimmaksi osaksi ihmisillä on piristävä vaikutus. En kummiskaan jää kauppaan asumaan.
Olen sinua edeltävä kommentoija.
En. En näe muutenkaan paljon ihmisiä, mutta kaupassakäynti tuntuu nykyään vain rasitteelta. Korona vähensi kerta viikkoon, mutta sekään ei ole tarpeeksi harvoin.
En sen jälkeen kun hehkeä kassaneiti lopetti työnsä. Nykyään harmaata pakkopullaa, tyhjiä käytäviä, turha tavarapaljous ja räikeä valaistus, mikä ei pysty valaisemaan kaipauksesta riutuvaa sieluani.
Usein nautin, en aina. Varsinkin jos on jokin uusi vaate tai kengät tai asuste, on kiva mennä ihmisten ilmoille.
Tykkään myös kävelymatkoista kauppaan ja takaisin.
Kaupasta kotiin palaaminen on kivaa, kun on ostanut ainekset johonkin hyvään ruokaan tai jälkiruokaan. Joten sitä silmällä pitäen tykkään käydä kaupassa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
yks höntti tästä lähiöstä näköjään tykkää ku pittää usiasti päiväsä käyä hakkeen pikku määrä tölkkikaljaa. eeeeikä mittää maskia tai käsidesiäkään. on sitä monneen junnaan.
🙄
Joskus kaverin kanssa on kiva käydä vaan kattomassa kaikkee.
En. Tilaan melkein kaiken netistä, ellei ole pakko sovittaa. Tilaan ruuatkin kotiin kuljetettuna.
Istun sohvalla, tutkin ruokareseptejä ja naputtelen nettikauppaan ostokset. Joku kerää, kantaa ja kuljettaa ostokset kotiovelleni. Nautin!
Aika neutraalisti ajattelen. Pakkohan siellä on käydä jollei tilaa ruuat kotiin. Joskus se on ok mutta joskus pakkopullaa. Välttämätön hyvä tai paha, jotakin sieltä väliltä. En mene ihmisten takia.
En nauti, etenkään vaate- tai ruokakaupoissa käymisestä. Ja inhoan supermarketteja. Tilannut kotiintoimituksella ruoat jo pari vuotta ja suosin verkkokauppoja muutenkin.
Kyllä nautin.
Hoidan kotona kolmea alle viisivuotiasta.
Luksusta kun mies tulee töistä niin mä painun yksin kauppaan.