Mikä työ jos mikään ei kiinnosta?
Mikään ei kiinnosta ja töitä pitäis löytää.
Olen ihmispelkoinen hiljainen mies.
Kommentit (8)
Itse tykkäsin varastotyöstä silloin kun olin vielä fyysisesti terve. Sai liikuntaa ja ei ollut turhan vastuullista. Riippuu paikasta, kuinka sosiaalista työ oli. Itse tykkäsin, kun välillä sai tehdä yksin ja välillä kaverin kanssa yleensä ihan valinnan mukaan.
No kuule, ei kiinnosta monia muitakaan. Elääkseen vaan täytyy töitä tehdä, kun ei ole syntynyt rikkaaksi tai voittanut lotossa.
Työmyyrä kirjoitti:
No kuule, ei kiinnosta monia muitakaan. Elääkseen vaan täytyy töitä tehdä, kun ei ole syntynyt rikkaaksi tai voittanut lotossa.
Noinhan te aina sanotte, sehän on yleinen tapa sadatella työssäkäyntiä. Kuitenkin yleensä ihan pärjäätte työelämässä, ja edes vähän tykkäättekin työpäivistänne, vähintään työkavereitten kanssa juttelemisista, tehtävienne haasteista jne. Ette usko että on olemassa meitä, joita työssäkäynti kuormittaa ihan älyttömästi, niin että kaikki muu elämässä kärsii siitä. Itse olen työelämässä mutta sinnittely on ihan siinä ja siinä, mitään muuta en jaksa kuin käydä töissä. Ahdistus ja masennus kaikkine oireineen on syönyt elämästä mielekkyyden.
Vierailija kirjoitti:
Työmyyrä kirjoitti:
Noinhan te aina sanotte, sehän on yleinen tapa sadatella työssäkäyntiä. Kuitenkin yleensä ihan pärjäätte työelämässä, ja edes vähän tykkäättekin työpäivistänne, vähintään työkavereitten kanssa juttelemisista, tehtävienne haasteista jne. Ette usko että on olemassa meitä, joita työssäkäynti kuormittaa ihan älyttömästi, niin että kaikki muu elämässä kärsii siitä. Itse olen työelämässä mutta sinnittely on ihan siinä ja siinä, mitään muuta en jaksa kuin käydä töissä. Ahdistus ja masennus kaikkine oireineen on syönyt elämästä mielekkyyden.
Totta! Tunnen niin paljon töiden väsyttävyydestä valittavia, jotka kuitenkin töiden jälkeen käyvät harrastuksissa, hoitaavat kotia, tapaavat ystäviä, muutoman tunnin vielä pyörittävät omaa firmaa. Minä en jaksa työpäivänä käydä edes suihkussa. Olen henkisesti aivan loppu töiden jälkeen. Olen asperger, ahdistunut ja masentunut.
Ilmoittaudu energiajätteeksi voimalaitokselle. Ei sen työn ole tarkoitus olla hauskaa ja viihdyttävää, se on työtä.
Mikään ei kiinnosta ?? Juu...
Ei aina kiinnosta itseänikään, silti teen työni mahdollisimman hyvin. Joka työssä on hyvät ja huonot puolensa. Se on realiteetti. Aikuisen ihmisen elämää.
Just noin. Ja osa vielä valittaa, että voi ei taas pitäis pitää lomaa, mitä ihmettä mä keksin ajan kuluksi. Ja osalle on kriisin paikka kun eläkeikä koittaa, kun eivät keksi mitä sitten tekisivät. Mulla ei noita ongelmia ole. Rojahdan väsyneenä heti sohvalle kun töistä pääsen. Muutenkin puuhastelen mieluiten ihan vain yksin kotosalla niitä vähiä harrastuksia mitä mulla on. En kaipaa ihmisiä, vilinää tai mitään semmoista - en jaksa sellaisia yhtään työssäkäynnin jatkeena.
Kokeile lähestyä eri kulmasta, eli rajaa pois asioita joissa et ainakaan onnistu, esim. asiakaspalvelu, ryhmätyöt, kiire, jne. Ne mitä jää jäljelle, missä saattaisit pärjätä, mieti mitkä seikat saattaisivat auttaa sua selviytymään juuri sellaisessa työssä. Kaikkea ei voi saada, ja joku vaihtoehto sulkee yleensä jotain muuta pois. Mutta yleensä aina jotakin köytyy. T: eräs joka mieluiten tekee monotonista yksinäistä työtä, jos kerta jotain työtä pitää tehdä.