Lidlin halvat herkut?
Mitä hyviä herkkuja saa Lidlistä halvalla? Ilmiantakaa suosikkinne, menen tänään Lidliin.
Kommentit (25)
Tortillasipsit ja salsadippi, yhteensä n. 2€.
Vierailija kirjoitti:
Juuri joku kehui kirsikka-chili-moussesuklaalevyä, ja allekirjoitan tämän täysin.
Tämä on mulla ostoslistalla :D
Creme brulee -jälkiruoka, 2 annosta pakkauksessa, hinta muistaakseni 1,80e
Appelsiinijäätelö
Valkoinen suklaa pähkinöillä
Ruby vaaleanpunainen suklaalevy.
Sipsit, juustokastike Cheddar.
Ne salted caramel croissantit kidesokerilla on hirveitä, en suosittele.
Paistopisteen suklaadonitsit ovat hyviä. Ostan aina myös muffineja ja nyt huomasin Tresor-tyyppiset murot viime reissulla.
Siellä on liian paljon herkkuja, tilanteesta riippuen! ;) Ostan sieltä mm. pähkinät (hinta-laatusuhde!), kuivahedelmät, oliivit, ohutnäkkärin (seesam!) ja sen päälle voileipäherkkukurkkua, monet karkit ovat parempia kuin muualla (valkosuklaa esim. on tosi edullistakin). Paistopisteestä kaurasydämet ja kerran vuodessa kinkku-juustocroissantit. Ai niin, ja juustodippipurkki on ihan parasta!
Lidlissä on ihan oikeaa, aitoa vaniljajäätelöä. Litran pitkulainen rasia, jäätelö on keltaista ja täynnä vaniljansiemeniä. <3 Herkkua myös sellaisen suuhun, joka ei perusvaniljasta välitä!
Paistopisteen pastel de nata -leivokset ja kaurasydämet.
Pizza puti mut uunin ja sit täytteet ite pepsi max havin karkit pähinä zips yeesss!!!
Katkarapumajoneesisalaatit on hyviä.
Hedelmätoffeet puolen kilon pusseissa 😋
Salaattisekoitukset ja päälle fetajuustoa öljyssä. Muös säilykeartisokka edullista. Teen siitä sitruuna-artisokkapastaa. Mun herkkuja tällaiset suolaiset.
Paistopisteeltä kinkkujuustocroissant.
Eurolla saa litran kermajätskiä, tais olla jopa alle euron.
En kyllästy kehumaan Lidlin 46% suklaalevyä. Mieluummin otan siitä palan kuin Fasun sinisestä.
Hummusta dipiksi ja sipsejä. Suklaavanukas sellaisessa 500 gramman purkissa, myös jokin vaalea versio on tästä mutta en ole itse maistanut. Valkosuklaa jossa crispiä.
Hedelmiä. Lidlissä on parhaat ja edullisimmat hedelmät.
Juuri joku kehui kirsikka-chili-moussesuklaalevyä, ja allekirjoitan tämän täysin.