Kaukovainiolla asuvat 2021!!
Hei!
Olen katsellut vuokra-asuntoja Kaukovainiolta, näyttävät olevan aika isoja ja halpoja kokoonsa nähden jos vertaa muihin kaupunginosiin.
Onko Kaukovainiolla nykyäänkin vielä levotonta asua, vaikka ostari remontoitu yms? Haluaisin vastauksia siellä asuvilta ihmisiltä jotka oikeasti osaavat vastata, en mielipiteitä ihmisiltä jotka vain ovat kuulleet maineen olevan huono.
Kommentit (13)
Asun kaupan lähellä Suohaukantiellä. Täällä on ollut todella rauhallista ja turvallista ainakin minun mielestäni. Öisin nukun ikkuna raollaan ja ulkoa ei kuulu juuri mitään ääniä. Jos vain löydät hyvän asunnon, niin tervetuloa :)
Vaskitieltä terveisiä ,
Tällä länsilaidalla ei vuokra asuntoja juuri ole, mutta omistus asuntoja tulee myyntiin joskus.
Asunnot on tilavia ja huoneet oikean huoneen kokoisia.
ja itse en muuttaisi noihin uusiin koppi asuntoihin, jossa on vieläpä akvaario parvekelasitukset.
Uusi kauppa ja apteekki jossa ei home vaivaa ja ympäristöasiat on huomioitu suunnittelussa .
Kuppilaa ja postia ei ole . Postia kaipaan, kuppilaa en.
Levottomuuksista, rosvot tappelee keskenään ( niinkuin muuallakin), eivät kuuli tuttava piiriini, joten eivät häiritse minua.
Hyvät kulkuyhteydet joka paikkaa, hyvä koulu ja kirjasto.
Metsä lenkkipolkuineen ja hiitolatuineen lähellä, ja silti kaupunkiin on lyhyt matka.
Kerkely kirjoitti:
Vaikka ostari on remontoitu, niin ne samat puukko-rapet, juopot, nistit ja pimppa-pirkot niissä vanhoissa vuokrakasarmitorneissa majailevat edelleen. Ei minusta kannata mennä Kaketsulle, jos on vaihtoehtoja ja onhan niitä. Suurin piirtein samalla vuokralla pääsee paljon mukavampiinkin paikkoihin.
Noiden kohdalla käy niin,
että koska talot puretaan kaljasieppojen on jostain katsottava uusi asunto.
Se Ei ole enää Kaukovainio, koska uusissa vuokra- asunnoissa on niin paljon korkeammat vuokrat ,, verrattuna vanhoihin pian purettavina taloihin.
( olen tarkistanut uusien asuntojen kuukausivuokrat).
Uudet omistusasunnot ( koulun vieressä ) ovat noin 300 000 euroa, niihin ei muuteta kaljaa kittaamalla.
Eikä minua ole häirinneet kaljasiepot, rauhassa olen saanut olla, he eivät kuulu tuttava piiriin .
Lähinnä surettaa, että joillekin alko on elämän sisältö.
Terveisin länsi- puolelta kaketsua.
Kerkely kirjoitti:
Vaikka ostari on remontoitu, niin ne samat puukko-rapet, juopot, nistit ja pimppa-pirkot niissä vanhoissa vuokrakasarmitorneissa majailevat edelleen. Ei minusta kannata mennä Kaketsulle, jos on vaihtoehtoja ja onhan niitä. Suurin piirtein samalla vuokralla pääsee paljon mukavampiinkin paikkoihin.
Nyt olen paikallistanut Ampuhaukantiellä tai sen läheisyydessä henkilön, joka pyrkii mollaamaan Kaukovainiota joka käänteessä sosiaalisessa mediassa.
Väittää aluetta huonoksi ja levottomaksi.
Jos poliisi ajaa vaikkapa kaukovainion läpi hiiroseen, niin nostaa hirveen älämölön.
Ennemmin olisin huolissan, jos valvontaa ei olisi lainkaan.( poliisin taholta ).
Olisiko kyseinen henkilö muuttanut malta, jossa ei ole koskaan nähty polliisia 😊.
Vierailija kirjoitti:
Missä käytte nykyään baarissa?
Eikö ole avattu vieläkään juottolaa? :O
Ei taida enään olla kuin s-market siellä ostoskeskuksen alueella.
Millä perusteella koulu alueella hyvä?
Tämä varmasti jakaa mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Missä käytte nykyään baarissa?
Jos ei muuten joudu ongelmiin, asuu sitten missä päin Suomea tahansa, niin kiertelemällä baareja ja kaupungin yöelämässä joutuu ongelmiin. Kaikenlaisia munapäitä kohtaa ja jos sanallakin kerrot jotain itsestäsi niissä juorupaikoissa, niin kohta susta kerrotaan mitä uskomattomampia urbaanilegendoja.
Taitaa olla maalta muuttanut kirjoitti:
Kerkely kirjoitti:
Nyt olen paikallistanut Ampuhaukantiellä tai sen läheisyydessä henkilön, joka pyrkii mollaamaan Kaukovainiota joka käänteessä sosiaalisessa mediassa.
Väittää aluetta huonoksi ja levottomaksi.
Jos poliisi ajaa vaikkapa kaukovainion läpi hiiroseen, niin nostaa hirveen älämölön.Ennemmin olisin huolissan, jos valvontaa ei olisi lainkaan.( poliisin taholta ).
Olisiko kyseinen henkilö muuttanut malta, jossa ei ole koskaan nähty polliisia 😊.
Polliiseja on enemmän valkean ympäristössä, mitä jossakin Kaukovainiolla. Jalohaukantiellä on rauhalliseta asua, hiljainen paikka. Mukavempi ja rauhallisempi mitä keskustassa. Myöskin pätee hyvä sääntö, ei puutu toisten asioihin ja pitää vain huolen omista asioista niin ei tule ongelmia missään. Asunnon valinnassa on hyvä, ettei ole sivakan kämppiä, siellä on kaikista rauhattomampaa, mikäli kämpät on vuokralla yksityisillä ja katsoo pihalla olevat autot niin siitä voi jo päätellä mitä porukkaa siellä asuu.
Mikäli on auto käytettävissä niin kaakkurin tai Limingantullin prismaan ei ole pitkästi, mikäli haluaa laajempaa valikoimaa mitä kaken s-marketissa. Liikunta mahdollisuudet hyvät, hiihtolatuverkosta ulottuu kauas, Kempeleeseen asti, mikäli hiihtää tykkää ja lenkkeily maastot on hyviä, sekä pyöräilyverkosta ja fatbikellä pääsee myös metsikössä pitkästi.