Aamulla kävin kaupassa. Meinasin kiittää siellä pullaostoksilla olleita raksamiehiä
Tekevät työtä.
Eikä Korona heidän vikansa ole.
Korona ei ole kenenkään vika.
Kommentit (12)
Ne oli virolainen Jüri ja venäläinen Boris, niin ei ne ois ymmärtäny.
Esim kun lööpit huutaa joidenkin kaupunkien erilaisia viruksen tartuntamääriä.
Tulisikohan syyttelyn sijaan mitenkään mieleen että joillakin alueilla kermaperseet istuu kotonaan etätöissä. Kun taas joillakin alueilla asuu ne joiden on pakko päivittäin matkustaa satojen ihmisten kanssa satojen ihmisten pariin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen Ari ja Unto olikin kotona Kelan sivuja plaraamassa.
Vierailija kirjoitti:
Tulisikohan syyttelyn sijaan mitenkään mieleen että joillakin alueilla kermaperseet istuu kotonaan etätöissä. Kun taas joillakin alueilla asuu ne joiden on pakko päivittäin matkustaa satojen ihmisten kanssa satojen ihmisten pariin töihin.
Miksi se tekee ihmisestä kermaperseen, että on opiskellut ja työllistynyt ammattiin, jota voi tehdä etänä kotoa? Olisit kiitollinen, että me toimistoduunarit ollaan pois julkisista tiloista ja liikenteestä. Olisit itse opiskellut, niin ei tarvitsisi täällä huudella kateuttaan, L.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se tekee ihmisestä kermaperseen, että on opiskellut ja työllistynyt ammattiin, jota voi tehdä etänä kotoa? Olisit kiitollinen, että me toimistoduunarit ollaan pois julkisista tiloista ja liikenteestä. Olisit itse opiskellut, niin ei tarvitsisi täällä huudella kateuttaan, L.
Tee sitten työtäsi äläkä taivastele.
Mutta tottahan se on että ihmiset ovat ilman omaa syytään hirveän epätasaarvoisedsa asemassa sen suhteen miten helposti voi saada tartunnan.
Siksi syyttelyn ilmapiirin luominen on perseestä.
Ja aivan opiskelemalla olen itse hankkinut työn jota ei voi tehdä etänä.
Toivottavasti niillä raksamiehillä oli maskit ja pitivät turvaväliä. Minulla ei muuten ole mitään heitä vastaan, mutta meidän kaupassa he eivät kyllä yleensä noudata mitään turvallisuusohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen Ari ja Unto olikin kotona Kelan sivuja plaraamassa.
Aivan oikein Suomalinen plärää kelan sivuja.kun Virolainen tekee Suomessa heidän työt,ala kuin ala mikä Suomalaista sukupuoleen kantomatta ei kiinosta! kun on helpompikin tie Kelan rahat sada,eri tukineen.Raksamiesten,siivojien koti-hoidot,sairaala apulaisten vika EI OLE KORONA!Eivät todella elä luusereina Suomi!Suomalaiset hukkuis paskaan ilman ulomaalaista työvoimaa siivojina ymm.Kuin uusia koteja ,rakenus ala ei syntyis ilman Virolaista työvoimaa.Aika pula olisi myös laivateolisuus.Kuin terveysasemat,laboratooriot ilman esin.Virolaista työvomaa,tai Muita ulkomaalaisia työvoimaa.Kun Suomalainen ei osaa,tai ei halua määrätyt alat oppia.Mielummin nostaa tukia. Syylistää työtä tekevät koronan tuominen ymm.
Samaa mieltä siitä, että syyttely ei tässä mitään auta, toki se on helppoa tehdä. Itse toivoisin että jokainen, ihan kansalaisuuteen katsomatta, noudattaisi noita turvaohjeita. Ne tuskin tulevat tässä vaiheessa enää kenellekään yllätyksenä ja ovat aika yksinkertaisia.
Olisit kiittänyt, jos käytti maskia.
AP olet VÄÄRÄSSÄ!
On Kiinan vika. CHINA VIRUS.
CHYNA
VIRUS
Asiaa.
Kaikki jotka tekee lähityötä. Varsinkin viruksen saannin kannalta riskialtista työtä pitäisi palkita.