Kuinka nopeasti olette päässeet koronatestiin. Varasin eilen ajan
Kommentit (26)
En usko sinua, en vaikka asuisit pk-seudulla jossa pahin tilanne.
Asun itse pk-seudulla ja ti-aamuna klo8.10 vastasivat ajanvaraus numerossa (aukeaa klo8.00), sain ajan klo8.45 ja olipa vielä pari muutakin aikaa joita tarjosi, samalle päivälle, mutta tuon siis otin.
Ja tulos tuli 20h myöhemmin.
AP puhuhuu pötyä, potaskaa ja palturia. Katoin just THL:n sivuilta ja joka paikassa Suomea testaukseen pääsee tänään.
Vierailija kirjoitti:
Asun itse pk-seudulla ja ti-aamuna klo8.10 vastasivat ajanvaraus numerossa (aukeaa klo8.00), sain ajan klo8.45 ja olipa vielä pari muutakin aikaa joita tarjosi, samalle päivälle, mutta tuon siis otin.
Ja tulos tuli 20h myöhemmin.
No älä usko. Lappeenrannassa asun ja omaolon kautta tilasin.
Vierailija kirjoitti:
AP puhuhuu pötyä, potaskaa ja palturia. Katoin just THL:n sivuilta ja joka paikassa Suomea testaukseen pääsee tänään.
En todellakaan valehtele. En viimeksikään päässyt edes seuraavana päivänä
Mä sain lähetteen työterveydestä eilen aamulla ja ajelin jonottamaan drive-in testausasemalle. Jonossa meni reilu puoli tuntia ja tänään aamulla oli tullut tulos. Negatiivinen korona-testi ja paikkana Turku.
Varasin maanantaina ja sain keskiviikolle. Viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulos tuli 20h myöhemmin.No älä usko. Lappeenrannassa asun ja omaolon kautta tilasin.
En uskokaan. Mutta aika lammas pitää ihmisen olla, jos moisen olisi vastaanottanut ilman, että nostaa metelin/ottaa yhteyttä johonkin. Mutta en siis usko.
Meidän kunnassa voi ajaa drive-iniin saman tien kun saa lähetteen. Koko prosessi qoitosta testin ottamiseen menee alle tunnissa (sis. ajoaika), omaolon kautta parissa tunnissa. Työterveyden kautta saa ajan samalle päivälle.
Mies sai lähetteen eilen ja pääsi testiin eilen. Jonossa piti ajanvarauksessa huolimatta (ei päässyt aikana, jonka oli varannut) värjötellä tuntikausia, koska eläkeläiset maski leukansa suojana tulivat testauspaikalle ilman minkäänlaista lähetettä ja heidät päästettiin testiin ajan varanneiden ohi.
Näin siis Espoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulos tuli 20h myöhemmin.No älä usko. Lappeenrannassa asun ja omaolon kautta tilasin.
No kwr
En uskokaan. Mutta aika lammas pitää ihmisen olla, jos moisen olisi vastaanottanut ilman, että nostaa metelin/ottaa yhteyttä johonkin. Mutta en siis usko.
No kertoo jo paljon sinusta, että alat tuntemattomia arvostelemaan täällä.
Lappeenrannan kaupungin sivuilta: hoitsu arvioi testitarpeen ja ajan saa 1-2vrk päähän. Ja btw, yksikään hoitsu ei ole pätevä sanomaan, että et pääsisi testiin, jos sinulla on edes 1 koronakirjoon sopiva oire!!
NO EI OO LAPPEENRANNASSA viikon jonoa korona testiin, johan tuossa ehtisi joko kuolla tai parantua taudista.
Miten mulla näyttää että Lappeen rannassa pääsisi testiin huomenna klo 08:30, tai tänään illalla klo 17:30.
Vierailija kirjoitti:
Lappeenrannan kaupungin sivuilta: hoitsu arvioi testitarpeen ja ajan saa 1-2vrk päähän. Ja btw, yksikään hoitsu ei ole pätevä sanomaan, että et pääsisi testiin, jos sinulla on edes 1 koronakirjoon sopiva oire!!
On. Kiitti. Täytyy alkaa soittelemaan. Ei ole mitään järkeä sunnuntaihin alkaa odottamaan. Otin se ajan illalla myöhään omaolon kautta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
NO EI OO LAPPEENRANNASSA viikon jonoa korona testiin, johan tuossa ehtisi joko kuolla tai parantua taudista.
Miten mulla näyttää että Lappeen rannassa pääsisi testiin huomenna klo 08:30, tai tänään illalla klo 17:30.
Ei ole kukaan viikosta missä kirjoittanutkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kwr
No kertoo jo paljon sinusta, että alat tuntemattomia arvostelemaan täällä.
Katsos kun maassa on tilanne joka niin poikkeuksellinen ettei yksikään kunta voi sanoa, että testiaikasi on useiden vuorokauden päästä. Se vaikuttaisi jo tulokseenkin ja rikkoisi kutakuinkin lakia. Ja se, että sen hyväksyisi asiakkaana, kertoo paljon sinusta.
A. Uusi yhteys koronatestissä varaukseen, B. Älä niele moista tuubaa mukisematta, C. Jos silti olisi noin niin reklamaatiota ja yhteys "ylemmälle" tasolle ja D. Mene sitten yksityiselle, jos kunta ei velvoitetaan täytä.
Soitin aamulla, olisin saanut ajan jo aamupäivällä mutta halusin iltapäivälle logistisista syistä (auto silloin käytettävissä). Tulos tuli seuraavana aamuna.
Pohjois-Savo (muttei Kuopio)
Miksi testauspaikoilla joihin voi tulla kävellen, ei ole vartioita jotka poistavat paikalta ilman lähetettä tulevat? Jos tautia ei jo ole, tuollaisesta tungoksesta sen varmuudella saa.
Samalle päivälle olen aina saanut. Tulos tulee n. 12h sisällä, paitsi joulun pyhinä meni lähes vuorokausi.
Parin tunnin päähän.