Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuin toiseen, mutta en valinnut häntä, sattuu

Vierailija
24.02.2021 |

Näin siis pääsi käymään minulle, keski-ikäiselle äiti-ihmiselle. Ihastuin, rakastuin päätä pahkaa toiseen mieheen. Haaveilin jo että jättäisin mieheni ja lähtisin tämän toisen mukaan, hänkin rakastui. Mitään tällaista ei ole tapahtunut kummallekaan koskaan ennen, rakkaus vaan hulmahti liekkeihin kuin niin olisi tarkoitettu. Mitään fyysistä ei ehtinyt ihme kyllä tapahtua. En tiedä tulinko järkiini vai pelästyinkö, mutta jätin uuden miehen koska en kuitenkaan halunnut rikkoa perhettäni. Nyt ikävöin tuota toista vaikka tiedän että tein mitä kuului tehdä... on vaikeata olla viettämässä ihanaa hiihtolomaa perheen kanssa, kun samalla tekee eron surutyötä.
En tiedä miksi kirjoitin tämän kun tämä kuitenkin lynkataan, halusin vaan purkaa tuntojani. Onko kukaan muu samassa tilanteessa? Tiedän että tuska sammuu aikanaan ja tämä unohtuu mutta juuri nyt en jaksaisi kestää...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit järkevästi ja luultavasti pelastit myös oman tulevaisuutesikin. Ero tuollaisen takia on aina katkera ja joskus jopa rakkaus uutta kohtaan voi lässähtää yhtä nopeasti kuin syttyäkin. Ansaitset palkinnon päättäväisyydestä ja tahdonvoimasta :)

Vierailija
2/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne muuan vuosi sitten paitsi emme edes keskustelleet tunteista tms. Olin tuskissani 3 vuotta ja senkin jälkeen aika ajoin. Nyt on jo helpompaa. Voi olla että puhumattomuus ja auki jäänyt asia kalvoi pahiten. En tiedä. Voimia.

Vierailija
4/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Vierailija
5/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein lasten ja ehjän perheen kannalta. Minun kaverilleni kävi samoin, mutta hän lähti toisen matkaan ja nyt hän on kärsinyt useita vuosia miehen katkeran exän kiusaamisesta yms. Lisäksi häntä ja hänen miestään häiritsee toisen menneisyys ja eletty elämä.

Tsemppiä, koita unohtaa ko. mies, vaikka se vaikeaa onkin ja keskittyä perheen kanssa olemiseen!

Vierailija
6/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oma mies ei kiinnosta vaan joku sopivampi, mutta aiot tuhlata ja uhrata koko elämäsi väärän miehen kanssa. Se onkin älykästä juu. Asumisasiat olisi saanut ehkä kuntoon niin, että lapset voivat olla kanssasi, mutta se uusi mies asuu omassa, eikä häiritse lapsia erityisesti. Tuossa menee kaikkien aikaa runsaasti hukkaan. Ihastuksia tulee, mutta ei tuo entinen suhde näytä olevan sellainen että se jatkossa pitelisi, jos nyt joku muu on jo parempi. Eikö miehellesi olisi parempi olla jonkun kanssa jolle on ykkösvalinta ja rakastumisen kohde. Olisit ehtinyt teoriassa eroamaan, ja sen jälkeen aloittamaan vasta intiimin. Sinun olisi kai pitänyt erota jo miehestäsi aikaa sitten, kun kiinnostus lopahti. Onko se veltto suhde? 

Vierailija
7/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen asema. Ei nainen saa sillai rakastua. Miehet ne vaan paneskelee ympäriinsä. Pelkkä ilmoitus riittää tyyliin: heippa uusi ja parempi nainen löytyi. Isä tästä muuttaa uuden naisen luo ja tämä koti menee myyntiin. Toivottavasti sä eksä ja lapset muutatte toiselle puolelle kaupunkia ettei joka päivä nähdä.

Vierailija
8/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää kannustavista ja lämpimistä kommenteistanne. Helpottaa tämä jossain kohtaa varmasti. Sinulle yhdelle jonka mielestä valitsin väärin, ymmärrän kyllä pointtisi. Minulle avioliitto ja perhe ovat tärkeitä asioita, tärkeintä maailmassa. Lupasin joskus olla vierellä ylä- ja alamäessä...