Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi sattuu välillä, mulla samaa ongelmaa?

Vierailija
24.02.2021 |

Sisään työntyminen sattuu ja myös yhdyntä, sattuu vaginan pohjalle. Ikään kuin kohdunkaula olisi jotenkin alempana. Aina näin ei ole. Mietin, että johtuuko jännittämisestä. Minulla on vakikumppani jonka kanssa tapaamme harvoin (eri paikkakunnalla), ja mietinkin et saattaisi johtua siitä ettei ole parisuhde.

Myös kondomi hiertää välillä aukon kohdalta. En syö pillereitä tällä hetkellä. Tuotakaan ongelmaa ei ole joka kerta, vaan välillä nautin enemmän ja kostun tosi märäksi.

Mistä ihmeestä voisi johtua? Monesta miehestä ei ole kokemusta joten paha hirveästi vertailla, mutta miesten varustus on ollut aika normi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla seksi sattuu, kun saan siemensyöksyn. Eli ei ole sama ongelma, mutta seksi sattuu kuitenkin.

Vierailija
2/4 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu erittäin usein. Kalu ruvella runkkaamisesta ja sitten yrittää polkea vaimoa kyyneleet silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/4 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tarpeeksi kiihottunut, niin yhdyntä voi sattua, täytyy olla kunnolla kiihotusnestettä. Eihän mies pane liian kovaa liian syvälle?

Myös joku hiivatulehdus tai muu tulehdus voi muuttaa limakalvojen pintaa ja kiihoitusliman tai valkovuodon koostumusta.