Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Some pilaa ihmisten välisen AIDON ja..

Vierailija
24.02.2021 |

luonnollisen vuorovaikutuksen. Kaikki on pintaa ja itsetehostusta. Omat kuvat modataan ja livestreamit hoikennetaan jne

Ihmisistä on tullut kolhoja kiliseviä kulkusia. Diginatiivit luulee olevansa kehityksrn huipulla. Miksi sitten niin suuri osa itsetuhoisia, yksinäisiä ja väkivataisia vs syrjäytyviä.

Enää ei nähdä vaivaa TEHDÄ asioita. Luodaan vaan näppilyin vaiutelmia. Aivot surkastuu ja tyhmistyy.. jos motorinen puoli jää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some ja digipaasto..

Vierailija
2/2 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, mutta olen varmaan siis jo ihan kalkkis.

Joidenkin sometilit on silti mielestäni tosi kivoja, aitoja ja maanläheisiä. Muutama kuva hiihtelystä hiihtolomalla, jouluna joulupipareista ja joku kiva maisema tai matkakuva. Arkista elämää ja kuulumisia, kurkistus toisen arkeen. Sellaisia on kiva seurata. Mutta esimerkiksi tavallisen työssäkäyvän kuolevaisen Insta/facetiliä, joka koostuu pelkistä oman pärstän lähikuvista, en ymmärrä. Miksi joku haluaisi yhä uudelleen ja uudelleen nähdä esim. jonkun esimiehensä lähikuvanaaman vähän eri meikillä? Esimies tuli mieleen siksi, koska kaikki tällaiset face/insta kaverit ovat jostain syystä esimiehiä. Ehkä sattumaa vaan..

Mutta mikä on tällaisten kuvien pointti? Mitä minä katsojana saan jonkun samanlaisena toistuvan ja samalla ilmeellä varustetun naaman toljottelusta? En tajua.

Toinen mitä en ymmärrä on tämä somejulkkisten rahapöyhkeily. Kuvan pointti: Näkyyks merkkilaukku/kello/auto tai että pääsin ekaa kertaa ykkösluokkaan koneessa. Ja mistä tietää, että kyseessä on 100% varmuudella 1. kerta? Kuvaat sitä Instaan. Itse en menisi 1. luokkaan, mutta vielä tuplat nolompaa olisi asian kuvaaminen.

Kolmas juttu, mitä en ymmärrä, on tämä someihmisten uusi tapa kutsua itseään vaikuttajiksi eli suomeksi influenssereiksi. Jos promoot kaupallisessa yhteistyössä jotain tuotteita, et ole mikään vaikuttaja vaan mainostaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi