Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ärsyttää lääkärit

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi suurinosa niistä on tuollaisia? Sama hoitsuissa, paitsi korona-testiä ottamassa oli kyllä sympaattinen ja ihana hoitaja

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muakin. En tykkää niistä yhtään.

Vierailija
2/16 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin naislääkärit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin naislääkärit.

Nääh, minä en ole huomannut eroa sukupuolten välillä. Kaikki ne on ylimielisiä. Suomessa ei ole edes ylimielisimmät ja empatikyvyttömimmät lääkärit. Huomasin tämän kuin luin hetken jotain jenkkiläisiä lääkäripalstoja ja HYI HELVETTI. Luulevat olevansa itse jumalia, lääkisopiskelijatkin

Vierailija
4/16 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakas on tuollainen, niin ihmekös se, ettei hoitohenkilöstö jaksa olla ystävällinen.

Vierailija
5/16 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla aloilla on todella paljon pulaa henkilökunnasta, ei ylirasituneena jaksa olla mukava.

Vierailija
6/16 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lääkärit ovat sentään käyneet kovan testin läpi päästäkseen alalle. Luulisi niiden olevan kaikkien ihan huippuja, monella tapaa.

Vierailija
7/16 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta lääkärit ovat sentään käyneet kovan testin läpi päästäkseen alalle. Luulisi niiden olevan kaikkien ihan huippuja, monella tapaa.

Sarkasmia? Lääkäriksi opiskelevan ei tarvitse käydä läpi mitään soveltuvuustestejä.

Vierailija
8/16 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmia? Lääkäriksi opiskelevan ei tarvitse käydä läpi mitään soveltuvuustestejä.

Niin, jos et ota huomioon pääsykokeita. Ne kyllä pudottavat pois valtaosan kyvyttömistä.

Vierailija
9/16 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit aina olettaa, että potilas on tyhmä

Vierailija
10/16 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä miten lääkäri voi olla tympeä noin ihanalle ihmiselle.

Vierailija
11/16 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ylimielinen huippuosaaja, kuin empaattinen tunari.

Vierailija
12/16 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun omasta vaivasta tai sairaudesta on itse ottanut mahdollisimman paljon selvää niin voi kiesus se asenne. Minä lääkäri, sinä potilas. Ugh minä jumalasta seuraava olen puhunut. 

Vierailija
13/16 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun omasta vaivasta tai sairaudesta on itse ottanut mahdollisimman paljon selvää niin voi kiesus se asenne. Minä lääkäri, sinä potilas. Ugh minä jumalasta seuraava olen puhunut. 

Miksi menet lääkäriin, jos sinulla on jo kaikki tieto vaivastasi?

Etiköhän noilla sinun taidoillasi löydy lääkkeetkin netin uumenista, ei siihen hommaan lääkäriä tarvitse.

Vierailija
14/16 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etiköhän noilla sinun taidoillasi löydy lääkkeetkin netin uumenista, ei siihen hommaan lääkäriä tarvitse.

Lääkkeisiin tarvii reseptin jonka lääkäri kirjoittaa ja sitten voi hakea apteekista. Kommenttisi kuulostaa että pitäisi jostain rikollisin tavoin lääkkeensä hommata ja se on aika huono asia. On myös muitakin hoitomuotoja kuin lääkkeet mutta jonkunlaiseen terapiaankin pitäisi lääkärin kirjoittaa joku lääkärinlausunto. Lääkärinlausuntoja kirjoitetaan myös muihinkin kuin vain terapiaan mutta sitäkin varten pitäisi käydä siellä vastaanotolla.

Vierailija
15/16 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin ylimielinen huippuosaaja, kuin empaattinen tunari.

Suurin osa on kyllä ylimielisiä tunareita. Huippuosaajia Suomessa esiintyy vain satukirjoissa

Vierailija
16/16 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi tulla ihan lääkärin vastaus? No minä en saa kirjoittaa lääkkeitä. Lisäksi toivon että lääkäriltä saisi edes jotain apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan