Lapset, jotka eivät saa katsoa telkkaria
Miksi jotkut vanhemmat eivät anna lastensa katsoa televisiota? Ovatko syyt uskonnollisia? Onko kaikki tv:stä tuleva roskaa? Katsovatko vanhemmat itse kuitenkin televisiota? Itse sain katsoa myös lapsena televisiota, mutta kiinnostaisi kuulla ajatuksia tästä aiheesta vanhemmilta, joiden lapset ei saa katsoa televisiota. Eikä nyt aleta haukkumaan ketään! Ei tähän varmasti ole oikeaa eikä väärää ratkaisua. :)
Kommentit (24)
Mikä on "televisio"? Broadcast-ohjelmien katselu on niin ysäriä, ei 9-v mitään "televisiota" suostu katsomaan, nykyään katotaan on-demand-palveluita ja youtubea. Miksi katsoa jotain suorana, eihän silloin pysty edes mainoksia kelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "televisio"? Broadcast-ohjelmien katselu on niin ysäriä, ei 9-v mitään "televisiota" suostu katsomaan, nykyään katotaan on-demand-palveluita ja youtubea. Miksi katsoa jotain suorana, eihän silloin pysty edes mainoksia kelaamaan.
televisio on laite, jolla voi katsoa vaikka sitä youtubea. menee kyllä ohi aiheen tämä...
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä mainoksia pysty kelaamaan vaikka katsoisi jälkeenpäin ellei sitten ole itse sitä jotenkin johonkin tallentanut.
Kokonaan ei ole kielletty, mutta on varattu tietyt ajat TV:n katseluun. Todennäköisesti katsovat vähemmän kuin monessa muussa perheessä, kerran viikossa on koko perheen leffa-ilta ja yleensä kerran viikossa katsovat jotain muuta. Kun on pienestä pitäen opittu, että TV ei ole auki joka päivä, ei lapset osaa sitä niin kaivata ja kinuta.