Nolottaa äitini puolesta. Mieheni viihtyy keittiössä ja leipoo leipää ja sämpylöitä. Äitini ei tästä pidä vaikka asia ei hänelle kuulu.
Äitini on 55-vuotias. Ammatiltaan keittäjä. Hänen mielestään vain naiset saa leipoa ja tehdä ruokaa.
Kommentit (6)
Sitä samaa ihmettelen mikä äitiäni vaivaa. On kotoisin Itä-Suomesta ja asumme Etelä-Suomessa. t.ap
Mitäs väliä sillä kaikella on -äitisi voi valittaa vaikka kotonaan ja miehesi saa rauhassa leiposkella sydämensä kyllyydestä.
Mun isä on 81v ja äiti 78v ja äiti pitäisi outona, jos mies ei osaa ruisleipää ja sämpylöitä tehdä. Asuvat maalla oikein kunnon peräkylässä, joten kyse ei nyt voi olla edes akateemisesta koulutuksesta ja pääkaupungin laaja-alaisesta kulttuurivaikutuksesta.
Mun anoppi on poikansa opettanut ajatuksella, että miehet ei leivo, kokkaa tai tiskaa. Mun mies tekee noita kaikkia (vois mun puolesta kokata enemmänkin!). Anopin mielestä tuo on osoitus siitä, että mä olen kykenemätön huolehtimaan perheestäni 😂
Miten tämän päivän viiskymppinen voi olla noin vanhollinen? Asutteko jossain metsässä?