Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Levi on kakkoskotini, jossa vietän enemmän aikaa kuin Espoossa jopa. Lappi ja lentäminen ovat minulle elinehto"

Vierailija
24.02.2021 |

Tämmöisiä nämä pk-seitilaiset pähkina-miikat juri ovat. MINÄMINÄMINÄ' ja lentäminen. Lappi ja dubai, thaikkulat ja ylläs.. Ihkuu hei.
Tämmöisiä pähkinä-miikkojahan voisi kutsua Levilampaiksi. Hän kun tykkää muita niin nimitellä lampaiksi, mikähän muka itse on, kun on noin junttimuotinsa orja, lentelyä ja Leviä, yhyy yhyy, en voi elää ilman.
Varsinainen einstein.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8e7251ce-0211-414c-8bdf-cba1399d9490

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään voi elää ilman Lappia. Tulin takaisin tänne heti kun tarpeelliset opiskeluvuodet etelässä olivat ohi.

Lentää ei ole tarvinnut koskaan.

Vierailija
2/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO pähkinäpojalla pienempi kuin kengännumero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään voi elää ilman Lappia. Tulin takaisin tänne heti kun tarpeelliset opiskeluvuodet etelässä olivat ohi.

Oletko  levilammas, vai oikeasti Lapista kotoisin, siinäpä kysymys.

Tuskin tuo pähkinä-miikka oikeaa Lappia rakastaa, hän rakastaa Levillä juopottelua ja lentämistä, koska kuvittelee olevansa cool.

Yleisesti ottaen pk-seutulaisilla tuntuu olevan kova kiire pois sieltä, ja aina juuri Lappiin tai kaukomaille. Muusta Suomesta esimerkiksi eivät tiedä mitään. Suomessa on heidän mukaansa vain helsinki ja levi.

Vierailija
4/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lappi ja lentäminen ovat minulle elinehto"

Ei hemmetti. Kyllä minäkin omassa päässäni ajattelen, että hulluksihan tässä tulee, kun ei pääse mihinkään ulkomaille reissuun, mutta kaikkea ei tarvitse ääneen sanoa muille ihmisille. 

Vierailija
5/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lentäminen on elinehto, niin silloin kannattaa noudattaa niitä lentoyhtiön sääntöjä, jotka hyväksyy lippua ostaessaan.

Vierailija
6/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levilammas, aivan totta. "Elämäni on tyhjää ilman matkustelua, bääbää."

Vierailija
7/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa leviää kuvakaappauksia, joissa olet kertonut, että aiot pitää huolen, että lentoemot nuolevat varpaitasi ja lennät ykkösluokassa ja aiot hankkia potkut lentoemännälle.

Iltalehti on nähnyt alkuperäiset kommentit Peuravirran Facebook-seinällä.

– Ei kuulosta normaalisti minun sanomisiltani, hän kommentoi.

Buahahahaha.. 

Vierailija
8/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lentäminen on elinehto, niin silloin kannattaa noudattaa niitä lentoyhtiön sääntöjä, jotka hyväksyy lippua ostaessaan.

Niin mut kun Miikka on kuningas, eikä hänen tarvitse noudattaa rahvaan tyhmiä sääntöjä. Miikka halusi napostella pähkinöitä ilman maskia. Miikka kuvasi itsestään videon, jossa selitti maski leuan alla, että lentoemäntä-orja ei anna hänen ruokailla. Miikalle pähkinöiden napostelu on tunnin kestävä ateriointi, ilman maskia. Miikkaa ei kiinnosta, vaikka olisi oireeton tartuttaja ja tartuttaisi muihin matkustajiin koronan, koska hänen pähkinöiden ateriointinsa on tärkeämpää.

Vierailija
9/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mitään kotia siellä ole vaan kämyinen vuokrayksiö. 

Vierailija
10/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somessa leviää kuvakaappauksia, joissa olet kertonut, että aiot pitää huolen, että lentoemot nuolevat varpaitasi ja lennät ykkösluokassa ja aiot hankkia potkut lentoemännälle.

Buahahahaha.. 

Tällähän voi jatkossa kuitata kaikki mokat, ”ei kuulosta normaalisti minun sanomisiltani”. OK.

Vierailija
11/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuo pähkinä-miikka oikeaa Lappia rakastaa, hän rakastaa Levillä juopottelua ja lentämistä, koska kuvittelee olevansa cool.

Yleisesti ottaen pk-seutulaisilla tuntuu olevan kova kiire pois sieltä, ja aina juuri Lappiin tai kaukomaille. Muusta Suomesta esimerkiksi eivät tiedä mitään. Suomessa on heidän mukaansa vain helsinki ja levi.

Aika kovasti yleistät.

Olen asunut ikäni pk-seudulla, enkä ole käynyt Lapissa kertaakaan. Suomessa olen matkaillut kyllä muuten, samoin Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Muualla maailmaa en ole käynyt. Nytkin vietämme hiihtolomaa perheen kanssa ihan kotosalla. Samoin joulun olimme kotona, vaikka useana vuonna olemme viettäneet sen mökillä isovanhempien kanssa. Nyt isovanhemmat olivat siellä ilman meitä.

Nyt ollaan hiihdetty ja lasketeltu. Lasketteluun lähimäet ovat riittäneet ihan hyvin. Aamusta, kun lähtee rinteeseen, niin ei ole jonojakaan. 

Vierailija
12/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös noita zinon öljyjä kaupattu yhdessä vaiheessa syöpäsairaillekkin?

Vierailija
13/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skopjesta voi lentää rajat ylittävällä lennolla Suomeen ilman maskia, pähkinöitä syöden ja vaikka korona-kuumeessa ilman että piti mennä mihinkään testeihin.

Miikka ei saanut syödä pähkinöitä kotimaan lennolla. VR:n Junassa, taksissa tai vaikka onnibussissa olisi saanut.

Vierailija
14/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kovasti yleistät.

Olen asunut ikäni pk-seudulla, enkä ole käynyt Lapissa kertaakaan. Suomessa olen matkaillut kyllä muuten, samoin Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Muualla maailmaa en ole käynyt. Nytkin vietämme hiihtolomaa perheen kanssa ihan kotosalla. Samoin joulun olimme kotona, vaikka useana vuonna olemme viettäneet sen mökillä isovanhempien kanssa. Nyt isovanhemmat olivat siellä ilman meitä.

Nyt ollaan hiihdetty ja lasketeltu. Lasketteluun lähimäet ovat riittäneet ihan hyvin. Aamusta, kun lähtee rinteeseen, niin ei ole jonojakaan. 

Sama juttu. En ole pariinkymmeneen vuoteen käynyt Lapissa. Euroopassa käyn useamman kerran vuodessa ja joskus kauempana. En koskaan ranta- tai bilelomilla. Eteläisemmässä Suomessa matkailen myös ja mökillä. Korona-ajan olen ollut kotona.

Taitaa suurin osa olla meitä jotka eivät käy joka talvi Lapissa, ne sinne tulijat ovat pieni vähemmistö.

Vierailija
15/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikalla on pähkinän kokoiset aivot.

Vierailija
16/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buahahahaha.. 

Tällähän voi jatkossa kuitata kaikki mokat, ”ei kuulosta normaalisti minun sanomisiltani”. OK.

Niinpä.

Vierailija
17/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kiukuttelee, tuli hakematta mieleen joku 5-vuotias uhmaikäinen.:D

Vierailija
18/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kovasti yleistät.

Kyllä tämä on ihan nähtävissä tuo ilmiö helsinkiläisissä, ei tarvitse edes yleistää.

Tietysti siellä on myös ihmisiä jotka eivät lennä minnekään metriäkään. Mutta jokainen varmaan tajusi mistä porukasta nyt puhuttiin.

Juttelin ton pähkinä-aivon kaltaisista pk-seutulaisista taannoin tuttunikin kanssa, ja ihmeteltiin mikä ihmisiä vaivaa siellä pk-seudulla, kun Suomestakaan eivät muuta tiedä kuin Lapin hiihtokeskukset. Koko Suomi on näille joku pimeä autio tila, ja siinä on vain Levi,. Ylläs (mitä näitä nyt on) ja Helsinki. 

Junttia sivistymätöntä sakkia ovat nämä levilampaat, omasta mielestään tietysti parempia ihmisiä.

Vierailija
19/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kovasti yleistät.

Kyllä tämä on ihan nähtävissä tuo ilmiö helsinkiläisissä, ei tarvitse edes yleistää.

Tietysti siellä on myös ihmisiä jotka eivät lennä minnekään metriäkään. Mutta jokainen varmaan tajusi mistä porukasta nyt puhuttiin.

Juttelin ton pähkinä-aivon kaltaisista pk-seutulaisista taannoin tuttunikin kanssa, ja ihmeteltiin mikä ihmisiä vaivaa siellä pk-seudulla, kun Suomestakaan eivät muuta tiedä kuin Lapin hiihtokeskukset. Koko Suomi on näille joku pimeä autio tila, ja siinä on vain Levi,. Ylläs (mitä näitä nyt on) ja Helsinki. 

Junttia sivistymätöntä sakkia ovat nämä levilampaat, omasta mielestään tietysti parempia ihmisiä.

Osa on toki löytänyt tiensä tänne Hankoon.... Asuntokauppa ylikuumentunut, kaupoissa voi pyöriä ilman maskia, käydä välillä Helsingissä ja tulla takas...

Vierailija
20/25 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan levilampaalla luis vittunin matkalaukku, kuten tommoisilla tyhjäpäillä tuntuu usein olevan. semmoinen ruskea ja ruma jossa on vetokahva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme